ترفند سرمربی السد برای دور زدن خبرنگاران

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال السد قطر تاکتیک تیمش را برای خبرنگاران رو نکرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تمرین تیم فوتبال السد قطر برای دیدار برگشت مقابل پرسپولیس امروز (دوشنبه) با حاشیه‌های خاصی از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* اتوبوس تیم فوتبال السد قطر راس ساعت 18:15 وارد ورزشگاه آزادی شد که خبرنگاران و عکاسان خبری از لحظه ورود بازیکنان تیم السد عکس گرفتند. 

* عکاسان بیشتر از هر بازیکنی منتظر حضور ژاوی هافبک اسپانیایی السد قطر بودند تا از حضور در ورزشگاه عکس بگیرند که ژاوی پس از حضور پرتعداد عکاسان و خبرنگاران از گوشه تونل ورزشگاه از دست خبرنگاران و عکاسان فرار کرد.

* اعضای تیم فوتبال السد قطر در محل تمرین خود را به ضلع شمالی ورزشگاه آزادی منتقل کردند تا از نگاه خبرنگاران و عکاسان خبری به دور باشند. 

* مانوئل فریرا سرمربی پرتغالی تیم السد قطر برای اینکه ترکیب‌اش از نظر تاکتیکی برای خبرنگاران رو نشود مدت 15 دقیقه مهلت قانونی خبرنگاران در محل تمرین را بیشتر به گرم کردن بازیکنان‌اش پرداخت. 

* به دلیل محرومیت دروازه‌بان اصلی تیم السد مقابل پرسپولیس دو دروازبان حاضر در تیم السد زیر نظر مربی دروازه‌بان به تمرین پرداختند. 

* افراد اضافی و زیادی در حاشیه تمرین امروز در محل تمرین السد حضور داشتند که منتظر گرفتن عکس سلفی با ژاوی بودند. 

* بغداد بونجاح مهاجم الجزایری تیم السد قطر قبل از آغاز تمرین بیشتر از بازیکنان دیگر در ورزشگاه آزادی احساس سرما می‌کرد. 

* سرمربی تیم السد دقایقی بازیکنان را در وسط زمین جمع کرد و دقایقی برای آنها صحبت کرد.

* به دلیل تاخیر در شروع تمرین توسط السدی‌ها ناظر بازی به مدت 5 دقیقه وقت تمرین را برای خبرنگاران اضافه کرد.

تیم فوتبال السد در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، فردا (سه‌شنبه) از ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس خواهد بود. 

 

دیدگاه تان را بنویسید