گزارش جی پلاس؛

بازی ایران و برزیل چقدر آب می خورد؟ / لغو بازی به خاطر قیمت بلیت هواپیما

فدراسیون فوتبال برای اعزام تیم ملی به برزیل با مشکلاتی مالی برای خرید بلیت هواپیما مواجه بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ پیش از این قرار بود تیم ملی فوتسال ایران در آبان ماه سال جاری دو دیدار دوستانه با تیم ملی برزیل برگزار کند. این بازی از اهمیت بسیار بالایی برای کادرفنی تیم ملی فوتسال برخوردار بود و آن ها امیدوار بودند با انجام این بازی، بازیکنان را محک جدی بزنند.

با این وجود، این دو دیدار دوستانه لغو شد تا موجی از نارضایتی را در بین اهالی فوتسال که سال هاست نسبت به حقوق کم خود در فوتسال اعتراض دارند، در بر داشته باشد.

علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال با تایید این اتفاق گفت که برگزاری بازی با برزیل به سود ایران نبود و هزینه های زیادی رای برای تیم ملی به دنبال داشت.

نه تنها هزینه برگزاری بازی، بلکه هزینه سفر به برزیل نیز از دغدغه های اصلی فدراسیون فوتبال برای برگزاری این بازی بود.

به گفته اسدی، رئیس کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال هزینه بلیت هر کدام از اعضای تیم ملی فوتسال به برزیل بالغ بر 45 میلیون تومان بوده که همین مبلغ موجب لغو بازی شده است.

هزینه بلیت هواپیمای 14 بازیکن تیم ملی فوتسال 630 میلیون تومان می شود که به این مبلغ باید هزینه بلیت کادرفنی را هم اضافه کرد.

به گزارش جی پلاس؛ البته کفاشیان با اعلام رقمی در حدود 700 میلیون تومان برای سفر به برزیل می گوید: شاید بتوانیم با همین ۷۰۰ میلیون تومان ۳ تا از این مسابقات را برگزار کنیم یا تیم را به تورنمنت های دیگر اعزام کنیم. لغو بازی تصمیم مدیریتی درستی بوده است و نباید از این ناراحت شویم. این بازی آسیایی یا بازی جهانی نبوده است که بگوییم حتما باید برویم. این تصمیم مدیریتی است که از سوی فدراسیون فوتسال اعمال شده و بنده هم موافق آن بوده ام.

لغو بازی در حالی صورت گرفته که کمیته فنی و شورای برون مرزی با سفر تیم ملی به برزیل موافق بودند در نهایت به دلیل شرایط اقتصادی از سوی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال لغو شد.

دیدگاه تان را بنویسید