در گفت و گو با جی پلاس؛

نعمتی: السد برای پیروزی دست به آب و آتش می زند/ به ساق پای بازیکنان دل خوش کرده ایم

هافبک پرسپولیس می گوید رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا بستگی به تلاش بازیکنان و حمایت هواداران دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ پرسپولیس ایران روز سه شنبه مقابل السد به میدان می رود و در صورت کسب تساوی و یا برد برای نخستین بار به مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود می کند. یاران برانکو برای رسیدن به این مرحله روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و دوست ندارند به کار خود در این مرحله پایان بدهند. از همین رو برای مغلوب کردن تیم پر ستاره السد از حضور صد هزار هوادار خود بهره خواهند برد.

هافبک طراح و خلاق پرسپولیس می گوید مقابل السد به ساق پای بازیکنان و حمایت هواداران دل خوش کرده است.

سیامک نعمتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ درباره بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد صحبت کرد.

السد برای صعود به فینال به آب و آتش می زند

*بالاخره بازی با السد فرا رسید و پرسپولیس تا رسیدن به فینال نود دیگر باید مقاومت کند.

نعمتی: همانطور که همه مطلع هستند بازی بسیار دشواری در انتظار ما است. السد بازی رفت را باخته و در بازی برگشت به آب و آتش می زند تا به فینال صعود کند. نتایج اخیر با پیروزی همراه بوده و روحیه بالایی دارند.

*فکر می کنی به فینال صعود می کنید؟

نعمتی: به شخصه معتقدم باید واقع بینانه به این بازی نگاه کنیم. السد از هر نظر تیم قدرتمندتری است اما در بازی رفت نه تنها این تیم را متوقف کردیم بلکه بازی را هم بردیم. فکر می‌کنم حمایتی کافی از تیمی که می‌خواهد به فینال برود، از پرسپولیس نمی شود. همه فکر می‌کنند پرسپولیس از حالا فینالیست است و همه انتظار دارند برای فینال برنامه‌ریزی کنیم.

هنوز هیچ اتفاقی نیافتاده است

*به نکته کلیدی اشاره کردی. برخی ها به فکر فینال و برگزاری بازی در تهران هستند.

نعمتی: هیچ چیزی اتفاق نیفتاده و ۹۰ دقیقه اصلی در آزادی مانده است. هنوز ۵۰ درصد راه را هم نرفته‌ایم و خیلی کار داریم. نباید با عجله و بالا بردن انتظارات تیم را تحت فشار بگذاریم.

*شرایط تیم تان چطور است؟

نعمتی: تمرکز بازیکنان روی بازی با السد است. کسی به موضوع دیگری فکر نمی کند. مربیان شبانه روز کار می کنند تا بیشترین اطلاعات را از حریف به ما بگویند. شرایط ما خوب است و خوشبختانه توانستیم از نظر بدنی مهیای این بازی شویم.

ظاهرا مصدومیت کمال برطرف شده است؟

نعمتی: ما با کمبود بازیکن مواجه هستیم و نمی توانیم بازیکن دیگری را از دست بدهیم. وقتی کمال مصدوم شد کل تیم نگران شدند ولی اوضاع او خوب است و به امید خدا به بازی می رسد.

همه چیز بستگی به تلاش بازیکنان و حمایت هواداران دارد

*ما از ظرفیت هواداران هم برخوردار هستیم.

نعمتی: امیدمان بعد از خدا به هواداران است. مقابل السد همه چیز بستگی به تلاش بازیکنان و حمایت هواداران دارد. شرایطمان طوری است که به حضور و حمایت هواداران احتیاج داریم. این‌طور نباشد که فقط بازی‌های خاص بیایند و امیدواریم در تمام بازی‌ها از ما حمایت کنند تا بتوانیم رفته رفته به فینال آسیا برسیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید