در گفت و گو با جی پلاس؛

احمد نوراللهی: السد از کوچکترین غفلتی استفاده می کند/ می توانیم سرفصل جدیدی در تاریخ باشگاه بنویسیم

هافبک پرسپولیس می گوید بازیکنان تیمش در آستانه نوشتن سرفصل جدیدی در تاریخ باشگاه شان هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ پرسپولیس با گذر از روزهای دشوار و سخت ابتدای فصل جاری، به حساس ترین بازی چند سال اخیر خود رسیده است. سرخپوشان سه شنبه هفته جاری در تهران میزبان السد قطر هستند و برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا باید 90 دقیقه دوام بیاورند.

هافبک ملی پوش پرسپولیس معتقد است همه چیز در دست خودشان است. او معتقد است تیمش در آستانه نوشتن سر فصل جدیدی در تاریخ پر افتخار پرسپولیس است.

مصاحبه احمد نوراللهی با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ را در ادامه می خوانید:

همه اهالی فوتبال ایران در انتظار بازی حساس پرسپولیس هستند

*چند روز تا دیدار حساس سرنوشت ساز پرسپولیس با السد باقی مانده است. پرسپولیس چه برنامه ای برای این بازی دارد.

نوراللهی: بعد از بازی در جام حذفی، تمام تمرکز خودمان را روی این بازی گذاشتیم تا بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاوریم. نه فقط پرسپولیس بلکه هواداران و اهالی فوتبال ایران هم در انتظار این بازی حساس هستند و همه چشم به صعود دارند.

نباید با خیال آسوده بازی کنیم

*السد تیم بزرگی است. می توانید همانند بازی رفت، این تیم را در تهران شکست دهید و یا حداقل متوقف کنید.

نوراللهی: نمی توان با اتکا به اینکه چون السد در بازی رفت شکست خورده، در بازی برگشت با خیال آسوده بازی کنیم. السد به قدری قدرتمند است که می تواند از یک لحظه غفلت تیم ما استفاده کند. امیدوارم در این روز هیچ کدام از بازیکنان اشتباه ناخواسته ای نداشته باشند.

صعود به فینال به خودمان بستگی دارد

*چقدر امیدوار به صعود هستی؟

نوراللهی: بدون شک همه چیز بستگی به ما دارد. ما می توانیم سرنوشت مان را رقم بزنیم. بعد از بازی زمانی برای ناراحتی و افسوس خوردن نیست. پس تا می توانیم با قدرت بازی می کنیم و به امید خدا به مرحله فینال می رسیم.

*محدودیت های هم دارید؛ از کمبود بازیکن تا مشکلات مالی.

نوراللهی: در فاصله چند روز تا مسابقه کمتر به این مسائل فکر می کنیم. اگر مشکلی هم بود باید تا الان حل می شد. به هر طریقی شده باید صعود کنیم و دل هواداران فوتبال ایران را شاد کنیم. ما در این بازی نماینده فوتبال ایران هستیم و به حمایت همه نیاز داریم. همانطور که در بازی رفت فدراسیون فوتبال قطر تمام تمهیدات را برای السد در نظر گرفته بود.

با دستان خالی به نیمه نهایی رسیدیم

*هواداران پرسپولیس همانند گذشته استقبال زیادی از این بازی داشتند.

نوراللهی: ما با دستان خالی و صرفا تلاش بازیکنان و حمایت هواداران به اینجا رسیدیم. از اینجا به بعد هم همین است. هواداران بدون توجه به حواشی بازی فقط تیم را تشویق کنند تا السد تحت فشار قرار بگیرد و ما با اعتماد و انگیزه بیشتر بازی کنیم.

*اگر به فینال صعود کنید، تاریخ ساز می شوید.

نوراللهی: کمتر به این مسائل فکر می کنم ولی من هم معتقدم در آستانه یک بازی تاریخی هستیم که موفقیت در آن در تاریخ ثبت می شود و سرفصل جدیدی باز می شود.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید