روز نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۸ ؛

تداوم شکست ناپذیری باروز مقابل ایرانی‌ها/ برد پرویز هادی مقابل نفر سوم المپیک

مصطفی حسین‌خانی نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم ایران در دومین مبارزه خود برابر جردن باروز آمریکایی تن به شکست داد تا سریال شکست ناپذیری این کشتی‌گیر برابر کشتی‌گیران ایران کماکان باقی بماند.اما پرویز هادی در سنگین وزن با کسب دومین پیروزی به یک چهارم نهایی رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه رقابت‌های روز نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در مجارستان، در وزن ۷۴ کیلوگرم مصطفی حسین خانی دارنده مدال برنز جهان در مبارزه دوم برابر جردن باروز چهره مطرح کشتی جهان از آمرکیا و دارنده ۵ مدال طلای جهان و المپیک با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ شکست خورد تا سریال شکست ناپذیری باروز مقابل کشتی‌گیران ایران کماکان ادامه داشته باشد.

حسین‌خانی در حالی شکست خورد که تا ثانیه‌های پایانی با نتیجه ۳ بر ۳ و با توجه به اینکه امتیاز آخر را گرفته بود برابر باروز پیروز میدان بود اما در لحظات پایانی باروز موفق شد حسین‌خانی را به بیرون از تشک ببرد تا در نهایت ۴ بر ۳ پیروز شود.این مبارزه در تایم نخست ۳ بر یک به سود جردن باروز به پایان رسید.

حسین‌خانی پیش از این در دور نخست مقابل دی لومائو از جزایر پالائو در همان تایم نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد .

پرویز هادی نماینده سنگین وزن ایران نیز در کشتی دوم برابر ابراهیم سعیدوف از بلاروس 11 بر 2 پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید.وی در کشتی اول نیز روبرت باران از لهستان و دارنده مدال برنز اروپا را مقتدرانه و با نتیجه یازده به صفر شکست داده بود.

محمد باقر یخکشی دیگر نماینده ایران در 4 وزن نخست پیش از این در دور نخست برابر عباس رحمان‌اف از ازبکستان 7 بر صفر پیروز شد و باید در مرحله بعد به مصاف بونه رودریگز دارنده مدال برنز جهان از کوبا برود.

اما حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم مقابل تیلور آمریکایی ناباورانه تن به شکست داد و برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید