حواشی دیدار پرسپولیس و نود ارومیه؛

حضور بیرانوند و دستیاران کی‌روش در ورزشگاه/ پرسپولیسی ها با بشاررسن همدردی کردند + عکس

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس و نیز دو مربی تیم ملی، دیدار پرسپولیس مقابل نود ارومیه را از نزدیک تماشا می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نود ارومیه در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی، از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) به مصاف هم رفته‌اند.

* در دقیقه 65 مسابقه، کمال کامیابی‌نیا از ناحیه کتف مصدوم شد و جای خود را به حمیدرضا طاهرخانی داد. پس از گذشت چند دقیقه از تعویض کامیابی‌نیا، این بازیکن با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد و مشخص نیست بتواند تیمش را در دیدار برگشت مقابل السد همراهی کند یا خیر.

* شجاع خلیل زاده مدافع تیم پرسپولیس در اواخر نیمه اول در یک صحنه با سرمربی تیم حریف درگیری لفظی پیدا کرد که ختم به خیر شد.

* پس از تکل شدید خلیل‌زاده روی پای مهاجم تیم نود، داور بازی تذکری جدی به مدافع پرسپولیس داد.

*پس از اینکه محمد انصاری گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند، گل خود را به یک شهید تقدیم کرد.

* هوادران تیم پرسپولیس پس از گل، برانکو و بازیکنان این تیم را به شدت تشویق کردند. آنها همچنین به تشویق رادوشویچ، دروازه‌بان کروات پرسپولیس پرداختند.

* رئیس کانون هواداران پرسپولیس پس از حضور در جایگاه هوادران تیم نود ارومیه برای خوش‌آمدگویی، با برخورد نامناسب هواداران این تیم روبرو شد که کار به درگیری فیزیکی کشید. این ماجرا با وساطت مأموران نیروی انتظامی حل شد.

* اندک هواداران تیم نود ارومیه حاضر در ورزشگاه با شعارهای «آذربایجان قهرمان»، تیم شهر خود را تشویق می‌کنند.

* لحظه به لحظه بر تعداد هواداران پرسپولیس در ورزشگاه افزوده می‌شود. اکنون حدود پنج هزار پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* بازیکنان پرسپولیس قبل از آغاز بازی به خاطر درگذشت مادر بشار رسن، هافبک عراقی تیم خود با پوشیدن تی‌شرت‌های منقش به تصویر رسن و مادر او، با هم‌تیمی خود ابراز همدردی کردند. همچنین این مسابقه به دلیل فوت مادر بشار رسن، با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

* پیش از آغاز مسابقه، برانکو و وحید بیاتلو سرمربی تیم نود ارومیه خوش وبش گرمی با هم داشتند.

* علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس که به خاطر حضور در اردوی تیم ملی فوتبال در ترکیب سرخپوشان حضور نداشت، برای تماشای این دیدار در ورزشگاه آزادی حاضر شد.

* اوسیانو کروز و مارکار آقاجانیان، مربیان تیم ملی هم در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* بلندگوهای ورزشگاه ازادی به طرز عجیبی قطع هستند و گوینده ورزشگاه همانند بازی‌های گذشته، نتوانست اسامی بازیکنان را برای هواداران بخواند.

 

دیدگاه تان را بنویسید