"لوپس" جانشین شخصی به نام "بامداد" در تیم ملی!

کارلوس کی روش یک پرتغالی را جانشین شخصی به نام بامداد میرزایی کرده است که پیش از این با عنوان نامعلومی در تیم ملی حضور داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ مانوئل لوپس، جدیدترین عضو کادر تیم ملی ایران است. او در حالی به تیم ملی اضافه شد که هیچ کدام از اعضای فدراسیون فوتبال و تیم ملی توضیح مشخصی درباره سمت این فرد ندادند.

این عضو جدید تیم ملی در مصاحبه ای عنوان کرده بود که در خارج از زمین به تیم ملی ایران کمک خواهد کرد و مسئولیتش در داخل زمین نیست. لوپس همانند ادعای خود، در همه تمرین های تیم ملی در کنار زمین مستقر شده و صرفا تمرین ها را مشاهده می کند و در دقایقی با کی روش پیرامون مسائل مختلفی صحبت می کند.

بعد از گذشت چند هفته از حضور لوپس در تیم ملی، حال عنوان سمت این عضو پرتغالی ظاهرا مشخص شده است. از او به عنوان مدیر عملیاتی تیم ملی یاد می شود؛ سمتی که در فوتبال ایران شناخته شده نیست و به گفته برخی مسئولان تیم ملی در چارت سازمانی تیم های خارجی این سمت به جای سرپرست وجود دارد. البته مسئولیت سرپرستی تیم ملی هم هیچ وقت به عهده چنین اشخاصی نبوده و نیست.

مانوئل لوپس

کارلوس کی روش بعد از جدایی پیروانی، تمایلی برای انتصاب فرد جدیدی برای سمت سرپرستی نداشت و بامداد میرزایی (یکی از ایجنت های فیفا) که با سمت نامشخصی همراه تیم ایران بود و ظاهرا اردو و بازی تدارکاتی فراهم می کرده، برای این سمت برگزیده بود. او البته به دلیل مشکاتی که در اردوی اتریش رخ داد، با حکم کی روش از تیم ملی کنار رفت.

بعد از جام جهانی نیز کی روش، لوپس را برای این سمت برگزیده است؛ سمتی که در تعریف بین المللی آن آمده است:

مدیر عملیات (Chief operating officer ) - به‌اختصار COO)) که یکی از بالاترین مناصب اداری در ساختار سازمانی یک شرکت، سازمان یا ابرشرکت به خصوص موسسات مالی و بانک‌ها می‌باشد، که مسئولیت مدیریت بر کلیه عملیات روزانه شرکت، همچنین ارائه گزارش روزانه به مدیر بالادستی شرکت را بر عهده دارد.

با این وجود هیچ رزومه ای درباره لوپس وجود ندارد و خود او مدعی است برای مقطعی در تیم بنفیکا یا تیم های وابسته به این باشگاه حضور داشته است.

دیدگاه تان را بنویسید