حواشی دیدار ایران و بولیوی؛

حضور بانوان ایرانی با بوق و شیپور/ شفر و فتحی تماشاگران ویژه + تصاویر

پلیس خانم در ورزشگاه آزادی حضور یافته تا تماشاگران خانم بتوانند از نزدیک دیدار تیم‌های فوتبال ایران و بولیوی را تماشا کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم‌های ملی فوتبال ایران و بولیوی از ساعت 19:30 امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس که از سوی کی‌روش به تیم ملی دعوت نشده بعد از گل بولیوی از سوی هواداران به شدت تشویق شد. هواداران تیم ملی با شعار «سید جلال با غیرت» به تشویق مدافع پرسپولیس‌ پرداختند.

* نفیسه روشن، بازیگر خوب سینما و تلویزیون از نزدیک این دیدار را تماشا کرد.

* پیش از به ثمر رسیدن گل نخست بولیوی، اشکان دژاگه معتقد بود توپ اوت شده و پس از به ثمر رسیدن گل به سمت کمک داور رفت و نسبت به این موضوع اعتراض کرد.

* بازیکنان ذخیره بولیوی که مشغول گرم کردن بودند، پس از به ثمر رسیدن گل بی‌اندازه شادی کردند و تا آستانه ورود به زمین نزدیک شدند که البته مربی این تیم خواست آنها خیلی سریع دوباره مشغول گرم کردن شوند.

*در حالی که نام رامین رضاییان در میان اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای این مسابقه قرار نداشت و نامش هم در فهرست بازیکنان بازی امروز نیست، روی نیمکت تیم ملی حضور دارد! رضاییان پیش‌تر در تمرینات شاگردان کارلوس کی‌روش نیز شرکت کرده بود آن هم در شرایطی که به تیم ملی دعوت نشده است. این بازیکن در حال حاضر تیم ندارد.

*مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع مصدوم تیم ملی ایران نیز روی نیمکت ایران نشسته است. او به علت مصدومیت به مدت دو ماه از میادین دور خواهد بود.

* در حالی که دقایق کوتاهی تا آغاز بازی مانده بود، تماشاگران خانم با سه دستگاه اتوبوس وارد ورزشگاه شدند. خانم‌هایی که هوادار بولیوی بودند جزو اولین نفراتی بودند که در ورزشگاه حاضر شدند.

* تماشاگران خانمی که با پرچم وارد ورزشگاه شدند، بیشتر از اهالی فوتبال و زیر نظر فدراسیون فوتبال به ورزشگاه آمدند. در حالی که گفته می‌شد تمام تماشاگران خانم گزینش شده هستند، اما میان آنها تماشاگرانی بودند که جزو تماشاگران عادی به حساب می‌آمدند. نفراتی که در چند روز گذشته هم برای گرفتن امضا و عکس یادگاری مقابل آکادمی ملی فوتبال حاضر می‌شدند و در اصل هواداران تیم ملی هستند. بانوان با در دست داشتن پرچم و بوق و شیپور به تشویق تیم ملی فوتبال کشورمان می‌پردازند.

* تماشاگران خانم روی سکوها حسابی مورد توجه عکاسان و تصویربرداران قرار گرفتند.

* پیش از آغاز بازی در جایگاهی به زنده یاد بهرام شفیع ادای احترام شد. لیلا صوفی‌زاده نایب رئیس بانوان هم کنار زمین رفت تا در این مراسم همراه با مهدی تاج و محمدرضا ساکت حضور داشته باشد.

* حضور بانوان در ورزشگاه با واکنش‌های مثبتی روبه‌رو بوده و حتی هواداران آقا که روبه‌روی جایگاه حضور دارند از این اتفاق به وجد آمده و واکنش‌های خوبی نسبت به این موضوع داشتند.

* وینفرد شفر و امیرحسین فتحی سرمربی و سرپرست باشگاه استقلال در ورزشگاه حضور دارند.


*برای بازی امروز هماهنگی‌هایی برای ورود بانوان به ورزشگاه صورت گرفته و قرار است جایگاه پشت نیمکت‌ها که محدوده بین جایگاه CIP و جایگاه خبرنگاران است، به بانوان اختصاص پیدا کند. هم‌اکنون نیز پلیس‌های خانم در داخل ورزشگاه آزادی حضور دارند.

*یکی از خانم‌های مجری رادیو که چند مرتبه برای اجرای برنامه وارد ورزشگاه شده است، امروز هم با هماهنگی حجت‌الله بهمنی، رئیس کمیته فرهنگی سازمان لیگ در ورزشگاه حضور دارد. همراه او خانم دیگری هم بود که ماموران یگان ویژه نحوه ورود او را به ورزشگاه مورد سوال قرار دادند. وقتی هم اعلام شد این خانم با هماهنگی وارد ورزشگاه شده است، ماموران یگان ویژه اعلام کردند اگر این خانم ورزشگاه را ترک نکند، خانم مجری را هم دیگر به ورزشگاه راه نمی‌دهند. این خانم به اتاقی هدایت شد تا هماهنگی‌ها صورت بگیرد.

* حدود هزار تماشاگر در حال حاضر در ورزشگاه حضور دارند.

* جایگاهی برای ادای احترام به بهرام شفیع تدارک دیده شده است.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید