گزارش جی پلاس؛

تولید اولین خودروی مسابقه ای مخصوص بانوان

خودروسازان به تازگی خودرویی مخصوص خانم‌ها طراحی کرده‌اند که بهار سال آینده به بازار می‌آید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس علم و فناوری جی‌پلاس؛ همیشه وقتی حرف از اتومبیل‌رانی و مسابقات رالی به میان می‌آید، اغلب مردم، یک راننده مرد را در ذهن شان تصور می‌کنند. مردان به‌ طور طبیعی بیشتر عاشق هیجان و سرعت و به ویژه اتومبیل‌رانی هستند و در بیشتر پیست‌های اتومبیل‌سواری، مردان یکه‌تازی می کنند اما در این میان، هستند زنانی هم که به خاطر علاقه به این رشته، وارد آن شده‌اند. بنابراین تولید خودرویی مخصوص بانوان، فرصت مناسبی است تا آنها هم در میدان خودی نشان دهند.

خودروسازان به تازگی خودروی مدل W Series را طراحی کرده‌اند که یک خودروی مسابقه ای و تک سرنشین است. در خودروی فرمول 3، Tatuus T-318 از موتور 1.8 لیتری توربوشارژ استفاده شده است. این خودرو از بهار سال 2019 روانه بازار می‌شود و بسیاری معتقدند که ورود آن به بازار خودرو می‌تواند انگیزه‌ای باشد برای زنان تا توانمندی‌های خود را در عرصه اتومبیل‌رانی جدی‌تر بگیرند و دنبال کنند.

تولیدکنندگان این خودرو بر این باورند که زنان هم قادرند هم‌پای مردان در این عرصه خوش بدرخشند. وجود خودرویی که خاص زنان باشد و آنها بتوانند راحت‌تر با کمک آن با مردان رقابت کنند، مشارکت آنها را بیشتر کرده و پای آنها را به مسابقات اتومبیل‌رانی باز می‌کند.

در حال حاضر تعداد کمی از زنان هستند که با خودروهای تک‌سرنشین با مردان رقابت می‌کنند و انتظار می‌رود با ورود این مدل جدید خودرو به مسابقات اتومبیل‌رانی آلمان در سال آینده، بر این تعداد افزوده شود. برخی معتقدند رانندگان مدل W Series سوپراستارهایی جهانی در عرصه اتومبیل رانی خواهند شد و افتخارات زیادی می‌آفرینند.

دیدگاه تان را بنویسید