المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین؛

کریمی و زارع به مدال نقره رسیدند

در پایان رقابت‌های کشتی آزاد المپیک جوانان ۲۰۱۸ در آرژانتین، محمد کریمی در وزن ۶۵ و امیرحسین زارع در وزن ۱۱۰ کیلوگرم به مدال نقره رسیدند تا تیم ۲ نفره کشتی آزاد ایران در این رقابت‌ها با ۲ مدال نقره به کار خود پایان دهد.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس، در پایان رقابت‌های کشتی آزاد المپیک جوانان ۲۰۱۸ در بوینس آیرس آرژانتین، محمد کریمی در وزن ۶۵ کیلوگرم و امیرحسین زارع نیز در وزن ۱۱۰ کیلوگرم با شکست مقابل رقبای خود در دیدار فینال به مدال نقره بسنده کردند.

در جریان این رقابت‌ها، محمد کریمی در وزن ۶۵ کیلوگرم در دیدار فینال برابر توران بایراموف از جمهوری آذربایجان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر یک شکست خورد و کاروان ورزشی ایران را صاحب دومین مدال نقره کرد.

کریمی که چند ماه پیش مدال برنز نوجوانان جهان را از آن خود کرده، پیش از این در دیدار نخست به مصاف طارق اسماعیل از مصر رفت و توانست این حریف را با نتیجه ۶ بر ۵ از پیش‌رو بردارد. وی در کشتی دوم نیز در همان دقایق نخست برابر کارسون مان ویل از آمریکا با اجرای متوالی فن بارانداز با امتیاز ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

اما امیرحسین زارع دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها در دیدار فینال وزن ۱۱۰ کیلوگرم برابر سرگئی کوزیرف از روسیه به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه نزدیک ۶ بر ۵ شکست خورد و وی نیز به مدال نقره بسنده کرد. مدال نقره زارع سومین مدال نقره ورزشکاران ایران در این رقابت‌ها بود.

زارع دارنده مدال طلای نوجوانان جهان پیش از این در اولین مبارزه مقابل توماس بارنس از استرالیا با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی رسید و در دومین مبارزه نیز با همین نتیجه از سد احمد خلیل از مصر گذشت و به فینال رسید.

این مسابقات در هر وزن با حضور ۶ نفر برگزار شد.

به این ترتیب، دو نماینده کشتی آزاد ایران در این رقابت‌ها با سرمربی‌گری غلامرضا محمدی با ۲ مدال نقره به کار خود پایان دادند.

روز شنبه(21 مهر) نیز امیررضا ده‌بزرگی و محمد نصرتی، دو فرنگی‌کار ایران در این رقابت‌ها با هدایت فرشاد علیزاده ۲ مدال طلا را برای کاروان ورزشی ایران در المپیک جوانان ۲۰۱۸ به دست آوردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید