گزارش جی پلاس؛

مدرن ترین زمین ایران را بشناسید/ پایان اجاره نشینی تیم کی روش + عکس

تیم ملی فوتبال ایران حالا یک زمین تمرینی فوق العاده دارد که فعلا بهترینِ کشور است و می تواند بی دغدغه در آن تمرین کند و برای جام ملت های آسیا 2019 آماده شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ کمپ تیم های ملی که امروز با عنوان آکادمی ملی فوتبال شناخته می شود، هیچ گاه زمینه مساعدی برای آماده سازی تیم ملی فوتبال را نداشت و کی روش مدام مدیران فدراسیون فوتبال را به خاطر نبود امکانات زیر سوال برد و در نتیجه تیم ملی از چندین سال قبل در زمین های مختلفی از جمله ورزشگاه دستگردی، زمین اصلی ورزشگاه آزادی، زمین شماره دو ورزشگاه آزادی، زمین نفت تهران، پژوهشگاه نفت و در اردوهای خارجی تمرینات خود را پربا کرد.

نتیجه این اتفاقات، اقدام فدراسیون فوتبال برای بازسازی زمین شماره دو بود که برای چندین سال با وجود کیفیت بسیار پایین، محل تمرین تیم های ملی پایه و بانوان شد. این زمین در اوایل پاییز 95 زیر شخم رفت و همه چیز به دگرگونی می رسید اما وعده ها برای آماده سازی زمین در اواخر زمستان 95 اجرایی نشد تا اینکه در اوایل پاییز 97 و بعد از دو سال این زمین با حضور تاج و اعضای تیم ملی فوتبال ایران رونمایی شد و تیم ملی از چندین روز قبل تمرینات خود را بدون مشکل در این زمین سرسبز و مسطح برگزار می کند که دارای استانداردهای مناسب است.

تیم ملی فوتبال ایران

افتتاح این زمین پایانی بر سال ها اجاره نشینی و سرگردانی تیم ملی فوتبال است که با رسیدگی به موقع و مناسب تا سال های سال می تواند خواسته مربیان تیم های ملی را تضمین کند. این زمین دارای استانداردهایی است که در هیچ کدام از زمین های تمرین در کشور دیده نمی شود و با زمین چمن برخی از ورزشگاه های پیشرفته کشور برابری می کند.

وجود لوله ها و پوشن های گرمایشی در حد وسیعی در کف زمین، لوله آبپاش درون زمین، هیتیگ و اجرای ضدیخ بر روی هیتینگ، خنک کننده با استفاده از جریان آب سرد و آبکش کردن آب روی چمن از ویژگی های این زمین چمن است.

این ویژگی ها موجب شده در گرم ترین و سردترین روزهای سال هیچ مشکلی زمین چمن شماره دو آکادمی ملی فوتبال را تهدید نکند و این زمین برای سال های زیادی ماندگار باشد.

تیم ملی فوتبال ایران

 

 

دیدگاه تان را بنویسید