گزارش جی پلاس؛

گرد و خاکی که روی اتاق های PEC نشست!/ سرمربی تیم ملی: بهتر است وارد درگیری تیم ملی و تیم امید نشوم

سرمربی تیم ملی فوتبال می گوید همه مربیان در رده های سنی مختلف در ساختمان PEC دارای اتاق کار هستند اما بنا به دلایل نامعلوم تاکنون از این اتاق ها استفاده نکرده اند.

لینک کوتاه کپی شد

حدود دو سال قبل و زمانی که کارلوس کی روش قصد تشکیل چارت سازمانی برای تیم های ملی داشت، جلساتی بین مربیان پایه در دو بخش مردان و زنان تشکیل شد و سرمربی پرتغالی به هر کدام از مربیان اتاق کاری در ساختمان PEC اختصاص داد اما به گفته خود او هیچ کدام از مربیان از اتاق کار خود استفاده نکرده اند.

عباس چمنیان - سرمربی تیم ملی زیر 17 سال فوتبال که به گفته کی روش تاکنون از اتاق کارش در ساختمان PEC استفاده نکرده، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ به سوالاتی در این باره پاسخ داد:

*چرا تاکنون در اتاق کار خود مستقر نشدید؟

اوایل که اتاق ها اختصاص یافت، تحهیز نشده بود و ما از آن استفاده نکردیم. بعد از حضور در جام جهانی نوجوانان هم کلا نشد که از اتاق ها استفاده کنیم.

* چرا؟!

درگیر کارهای تیم ملی شدیم و کمتر فرصت شد با کی روش صحبت کنیم و به اتاق کارمان برویم. الان هم شرایط مناسبی نیست که درباره استفاده کردن یا نکردن از آن صحبت کنیم. فعلا تیم ملی بزرگسالان و امید با هم درگیر هستند و بهتر است نوجوانان به آن ملحق نشود.

* دلیلی وجود داشت که نسبت به استفاده از اتاق و امکانات PEC بی میل بودید؟

میل داشتیم اما فرصت و شرایط پیش نیامد. عملا خودمان از اتاق ها استفاده نکردیم. خود ما هم پی گیری نکردیم.

* پس کجا کار می کردید؟

جلسات در سالن جلسات آکادمی بود. ما اتاق کار نداشتیم. در اتاق کادر فنی کار می کردیم و یا در اتاق خودم در هتل کارهایم را انجام می دادم.

* تاکنون از امکانات PEC در کمپ تیم های ملی، استفاده کرده اید؟

بارها از استخر و سونا استفاده کردیم. برای بدنسازی برنامه ای نداشتیم. در رده پایه مسائل فنی اهمیت بالایی دارد و روی مسائل بدنی کار نمی شود.

* راه حل این اختلافات میان مربیان تیم های ملی، چیست؟ چرا در یک مجموعه چنین مسائل پیش پا افتاده ای تبدیل به بحران می شود؟

مسلما همه تیم های ملی عضو یک خانواده هستند و مطمئنم با تعامل می توانند کار کنند. همه مربیان و مدیران منطقی هستند و قطعا اگر تعامل و ارتباط بیشتر باشد هیچ کدام از مشکلات به وجود نمی آید. اگر ساختار واحدی وجود داشته باشد، همه براساس چارچوب مشخصی کار می کنند.

دیدگاه تان را بنویسید