گزارش جی پلاس؛

در جلسه سرپایی کی روش و تاج چه گذشت؟/ مربی پرتغالی پای خود را در یک کفش کرد

سرمربی تیم ملی ایران در روز افتتاح زمین شماره آکادمی ملی فوتبال، بی توجه به تمرین و خبرنگاران، جلسه یک ساعته ای را با تاج برگزار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس جی پلاس؛ زمین شماره دو کمپ تیم های ملی بعد از حدود دو سال طی پروسه بازسازی افتتاح شد تا تیم ملی بزرگسالان پس از سال های متمادی بار دیگر صاحب زمین تمرین اختصاصی شود و دست از اجاره نشینی بردارد.

کارلوس کی روش و شاگردانش در شروع این تمرین عکسی یادگاری را با مهدی تاج انداختند و این موضوع را به فال نیک گرفتند.

بعد از طی مراسم های اولیه، کی روش و تاج قدم زنان راهی قسمت بی سر و صدای زمین تمرین شدند تا به دور از هیاهوی تمرین تیم ملی، دقایقی را به گفت و گو بپردازند. این صحبت ها با سوالات عجیبی در بین خبرنگاران مواجه شد اما کسی پاسخی برای جلسه یک ساعته کی روش و رئیس فدراسیون فوتبال نداشت.

مهم ترین خواسته کی روش در این جلسه، اقدام فدراسیون فوتبال برای بازسازی زمین شماره یک تیم ملی بود. سرمربی پرتغالی معتقد است برای پیشرفت فوتبال ایران، همه تیم های ملی اعم از نوجوانان تا بزرگسالان در هر دو قشر مردان و زنان باید در زمین مناسبی تمرین کنند.

این خواسته کی روش هر چند با تایید تاج همراه بود اما سرمربی پرتغالی تاکید بسیاری بر شروع هر چه زودتر پروژه اصلاح این زمین داشت.

با افتتاح زمین شماره دو تیم ملی، بار دیگر موج اختلافات در بین تیم ملی بزرگسالان و امید افزایش یافته و هر کدام دیگری را به زیاده خواهی در استفاده از امکانات آکادمی ملی فوتبال متهم می کنند اما اگر دو زمین چمن بسیار خوب در آکادمی ملی فوتبال وجود داشت، هر دو تیم بدون مشکلی می توانستند برنامه های خود را پیش ببرند.

در شرایطی که کی روش خواهان اصلاح زمین شماره یک تیم های ملی شده، مسئولان کمپ در حال ساخت زمین شماره سه آکادمی ملی فوتبال هستند. این زمین پیش از این از چمن مصنوعی بهره می برد اما مسئولان کمپ به دنبال فراهم کردن چمن طبیعی هستند تا کمپ صاحب سه زمین چمن طبیعی شود و مشکلات تیم های ملی کاسته شود.

دیدگاه تان را بنویسید