پیام تبریک صالحی امیری برای موفقیت‌های کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی

سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان موفقیت‌های کاروان ورزشی کشورمان در بازی‌های پاراآسیایی اندونزی را تبریک گفت.

لینک کوتاه کپی شد

 به گزارش جی پلاس، در متن پیام تبریک صالحی امیری خطاب به قهرمانان پاراآسیایی آمده است:

درخشش دلاور مردان و ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان در بازی‌های پارآسیایی جاکارتا که همراه بود با اهتزاز چندین باره پرچم مقدس ایران اسلامی دل میلیون‌ها ایرانی را در اقصی نقاط جهان شاد کرد.

بدون تردید این موفقیت‌ها بدست نمی‌آمد مگر در سایه الطاف الهی، ماه‌ها تمرین و برنامه‌ریزی و حمایت همه جانبه مسئولان پارالمپیکی و دعای خیر مردم که همیشه یار و یاور شما قهرمانان عزیز بوده‌اند. امید است موفقیت‌های ملی پوشان ایران اسلامی که تداوم بخش پیروزی‌های رزمندگان در جبهه‌های جنگ بوده در تمامی میادین ورزشی با پیام صلح، همزیستی و همبستگی ملت‌ها از طریق ورزش ادامه یابد.

ضمن تبریک این موفقیت‌های درخشان به ورزشکاران، کادر فنی و مسئولان و سرپرستان کاروان اعزامی کشورمان به این آوردگاه بزرگ قاره کهن بخصوص جناب آقای محمود خسروی وفا و حمید صمیمی امید می‌رود در بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو نیز شاهد به اهتراز در آمدن پرچم مقدس کشورمان و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران در سالن برگزاری رقابت‌ها باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید