گزارش جی پلاس؛

تندترین مواضع ملی پوشان علیه رئیس و آقای سرمربی!/ سقوط آزاد والیبال؟

قطعی به نظر رسیدن رفتن رئیس فدراسیون والیبال باعث شده تا برخی بازیکنان راحت تر لب به شکایت باز کنند و با صراحت از او و مدیریتش انتقاد کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ اخبار و حواشی که این روزها از والیبال منتشر می شود، تقریبا همه شان آلوده به تنش، اتفاق های بد و مشکلات جدی است. از راس مدیریت و ماجرای اصرار بر ماندن رئیس بازنشسته تا بازیکنان ملی و مربی و لیگ برتر و شرایط آن، همه و همه درگیر مشکلات جدی است. مشکلاتی که حالا دیگر سر باز کرده اند.

نکته جالب ماجرا اما مصاحبه های روزها و هفته اخیر است که به شدت تند شده و رنگ و روی دیگر به خود گرفته است. صحبت هایی از بازیکنان ملی که به راحتی از رئیس و شیوه مدیریت فدراسیون انتقاد می کنند. اتفاق بی سابقه ای که به ندرت در گذشته افتاده و به نظر می رسد به دلیل شرایط خاصی در این برهه بروز پیدا کرده است.

شرایط خاص پیش آمده در این روزها، جایگاه متزلزل رئیس فدراسیونی است که بازنشسته است و هر روز به رفتن نزدیک تر می شود. شاید به همین دلیل هم هست که بازیکنان به این راحتی او و شیوه مدیریتش را نقد می کنند و به تندی معترض می شوند.

به طور مثال محمد موسوی چند روز پیش گفت: « فدراسیون واقعاً بد کار می‌کند. مدیریت در فدراسیون ضعیف شده است.  تیم ملی والیبال ایران از نظر فردی و تاکتیکی بین 6 تا 10 تیم برتر جهان است. اگر روزی تیم ملی نتایج درخشانی گرفت به دلیل حمایت‌های بی دریغ فدراسیون، توجه مسئولان و دلگرمی‌های مردم بود. تیم ما شخصیت پیدا کرده بود، اما حالا فدراسیون در حال سقوط است و همه ناامید هستند. موضوعاتی شنیده‌ام که برایم خیلی عجیب است؛ آقایان می‌گفتند که با توجه به شرایط کنونی ممکن است ما نتوانیم حتی بلیت اکونومی هم بگیریم و در نتیجه امکان دارد ایران در لیگ ملت‌های سال آینده حضور نداشته باشد. توقع ما از فدراسیون خیلی بیشتر بود، اما باید اعتراف کنیم که والیبال رو به سقوط است.»

موسوی با صراحت می گوید که والیبال با مدیریت جدید یعنی احمد ضیایی شرایط بدی دارد و ابایی هم از گفتن آن ندارد. چرا؟ شاید چون مطمئن است که دیگر ضیایی ماندنی نیست و برایش مشکل ساز نمی شود!

عادل غلامی هم پیش از این در واکنش به اظهار نظر کولاکوویچ (سرمربی تیم ملی) درباره لیگ برتر و زمان آن گفته بود: «سرمربی تیم ملی در جایگاهی نیست که راجع به لیگ ایران نظر بدهد! اگر شما (ضیایی) خیلی آدم محکمی بودید، به سرمربی تیم می گفتید به ایران بیاید و درباره عملکردش توضیح دهد. قرار به نظر دادن بود، او باید ابتدا پاسخ عملکرد خودش را بدهد.»

حتی این انتقادهای تند عادل غلامی از ایگور کولاکوویچ که باعث شوکه شدن مجری برنامه و رییس سازمان لیگ شده بود، با پاسخی همراه نشد!»

به گزارش جی پلاس؛ این صحبت ها در هر شرایط و در خطاب به هر کسی که عنوان شده باشد، نشان از مدیریت ضعیف و رها شده در والیبال دارد. مدیریتی که در بخش های مختلف شاهد آن هستیم و بخصوص در لیگ برتر باعث اعتراض بسیاری از بازیکنان شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید