پیام تبریک رییس جمهور، رییس مجلس و وزیر ورزش به کاروان پاراآسیایی جاکارتا

رئیس جمهور، معاون اول و وزیر ورزش و جوانان با ارسال پیام تبریک های جداگانه درخشش کاروان خودباوری و امید را در بازی های پاراآسیایی جاکارتا تبریک گفتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  رئیس جمهور در پیامی درخشش و افتحار آفرینی کاروان ورزشی جانبازان و معلولین ایران و رتبه سوم رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا را تبریک گفت.

حسن روحانی رئیس جمهور در صفحه اختصاصی خود نوشت:

درخشش و افتحار آفرینی کاروان ورزشی جانبازان و معلولان کشورمان و رتبه سوم رقابت های پاراآسیایی 2018 «جاکارتا» اندونزی را که با رکوردشکنی در کسب مدال های طلا و مجموع مدال ها همراه بود، تبریک می گویم و همت والای همه قهرمانان و مدال آوران عزیز که پرچم کشور عزیزمان ایران را بر سکوهای قاره کهن آسیا به اهتزار در آوردند، می ستایم.

 

*جهانگیری به کاروان ورزش ایران در رقابت‌های پاراآسیایی تبریک گفت

معاون اول رئیس جمهور با صدور پیامی پیروزی ورزشکاران قهرمان پارالمپیکی کشورمان در رقابت‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی ورزشکاران قهرمان پارالمپیکی کشورمان به ویژه زنان ورزشکار در رقابت های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی و کسب مقام سوم این دوره از مسابقات با ۵۱ مدال طلا، ۴۲ نقره و ۴۳ برنز، غرور آفرین و لذت بخش است.

 

از تلاش و پشتکار تمامی ملی پوشان پارالمپیکی، مربیان و اعضای کادر فنی کاروان ورزشی ایران صمیمانه سپاسگزاری می کنم و این پیروزی بزرگ که موجب تقویت امید و نشاط در جامعه شد را به یکایک ورزشکاران عزیز و خانواده های محترمشان، مردم شریف و قهرمان پرور ایران و به همه دست اندرکاران ورزش کشور تبریک می گویم و موفقیت و پیروزی بیشتر فرزندان ایران عزیز را در میادین مختلف ورزشی آرزومندم. پیروز و سربلند باشید.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رییس جمهور

 

*سلطانی فر موفقیت کاروان ورزشی اعزامی ایران به رقابت های پاراآسیایی جاکارتا تبریک گفت

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان موفقیت کاروان ورزشی اعزامی ایران به رقابت های پاراآسیایی جاکارتا تبریک گفت. متن پیام تبریک سلطانی فر به شرح زیر است:

 

خدا را شاکرم که با افتخار شاهد درخشش ارزنده و خاطره ساز شیر زنان و دلاورمردان باغیرت و  پر تلاش جانباز و معلول میهن پرافتخارمان در مسابقات پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی بودیم.

 

اقتدار در کسب جایگاه سومی بازی های پارآسیایی برای نخستین بار  و حتی انگیزه دستیابی به مقام دومی در این دوره از رقابتها که دور از دسترس هم نبود به همراه رکوردشکنی قابل ستایش در کسب مدالهای طلا و مجموع مدالی، غرور وصف ناشدنی را برای  ورزش دوستان، مردم عزیز  کشور و البته خانواده بزرگ جانبازان و معلولین رقم زد.

 

اینجانب به عنوان وزیر ورزش و جوانان به نمایندگی از دولت تدبیر وامید از تک تک قهرمانان، مربیان، سرپرستان، کادر اجرایی و مسیولان کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان تشکر می کنم

 

عزت همیشگی و سلامتی ماندگار و کسب موفقیتهای بیشتر را برایتان آرزومندم.

پایدار باد ایران اسلامی و سربلند باد قهرمانان حماسه آفرین ملی کشورمان

 

مسعود سلطانی فر

وزیر ورزش و جوانان

 

 

دیدگاه تان را بنویسید