سیامند رحمان: به دنبال ثبت رکوردی تاریخی در المپیک ۲۰۲۰ هستم

قوی‌ترین وزنه‌بردار بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ گفت: خیلی آماده‌تر از پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو بودم، اما کادر فنی صلاح ندید وزنه بیشتری بزنم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سیامند رحمان پس از کسب مدال طلای دسته فوق سنگین رقابت‌های پاراوزنه برداری بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: خوشحالم که علاوه بر کسب مدال طلا موفق به شکستن رکورد مسابقات هم شدم، البته توانایی جابه‌جایی رکورد جهان را هم داشتم اما با صلاحدید مربیان این کار را نکردم.

وی درباره برنامه‌اش برای آینده گفت: تمام تمرکزم موفقیت در پارالمپیک 2020 توکیو است و امیدوارم آنجا بتوانم یک رکورد تاریخی و ماندگار را ثبت کنم.

قوی‌ترین پاراوزنه‌بردار بازی‌های پاراآسیایی در خصوص اینکه وقتی با ممانعت مربیان برای رکوردشکنی مواجه شد، چه واکنشی داشت، عنوان کرد: به تصمیمات کادر فنی احترام می‌گذارم. شاید ضروری نبود وزنه بالاتری بزنم و شاید بدلیل این بود که آسیب نبینم. البته خیلی آماده‌تر از پارالمپیک ریو بودم، اما کادر فنی صلاح ندید وزنه بیشتری بزنم.

رحمان درخصوص اینکه چه وزن‌ه ای را می‌تواند بزند عنوان کرد: این محرمانه است (باخنده) اما توانایی ثبت رکورد بالاترین از پارالمپیک ریو داشتم.

 

دیدگاه تان را بنویسید