گزارش تمرین تیم ملی فوتبال؛

بازی درون تیمی با پیروزی و دبل سردار آزمون

تمرین امروز (جمعه) تیم ملی با برگزاری یک دیدار دوستانه درون تیمی انجام شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در ادامه تمریناتش در اردوی مهر ماه امروز (جمعه‌) از ساعت ۱۰:۴۵ در زمین اصلی ورزشگاه آزادی تمرین کرد.

در تمرین امروز تمام بازیکنان به جز مرتضی پورعلی گنجی که مصدوم است و با عصا در محل تمرین حضور پیدا کرد، زیر نظر کادر فنی تیم‌ ‌ملی تمرین کردند.

همچنین رامین رضاییان هم که به تیم‌ ‌ملی دعوت نشده است اما در این اردو با دیگر ملی‌پوشان تمرین کرده بود، در تمرین امروز هم حضور داشت.

در ابتدا ملی‌پوشان به دو گروه آبی و سفید تقسیم شدند و بدن‌هایشان را گرم کردند تا برای بازی درون تیمی آماده شوند. این بازی درون تیمی به دلیل این که تیم‌ ‌ملی ، فیفا دی این هفته‌ را  از دست داده بود، برگزار شد.

 همچنین چهار نفر از ملی‌پوشان به نام‌های مسعود شجاعی، علی قلیزاده، آرمین سهرابیان و رامین رضاییان جداگانه خودشان را گرم کردند تا به عنوان بازیکن تعویضی در این بازی حضور داشته باشند.

ترکیب اولیه دو تیم آبی و سفید در این دیدار درون تیمی به شرح زیر است:

تیم سفید: علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، مجید حسینی، روزبه چشمی، صادق محرمی، وحید امیری، سامان قدوس، سعید عزت اللهی، احمد نوراللهی ، مهدی ترابی و سردار آزمون

تیم آبی: امیر عابدزاده، محمدرضا خانزاده، پژمان منتظری، وریا غفوری، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش، اشکان دژاگه، علی کریمی، مهدی طارمی، امید ابراهیمی و کریم انصاری فرد.

در این دیدار اوسیانو کروز به عنوان داور وسط و مارکار آقاجانیان و میک مک درموت به عنوان کمک داور انجام وظیفه کردند.

در نیمه نخست این دیدار تیم آبی با بازی خوب علیرضا جهانبخش موقعیت‌های زیادی داشت اما با درخشش علیرضا بیرانوند در تیم سفید تنها توانست یک بار آن هم روی ضربه سر اشکان دژاگه که به میلاد محمدی برخورد کرد، توانست دروازه‌ تیم سفید را باز کند.

در ادامه‌ تیم سفید هم حملاتی داشت تا این که در دقایق پایانی نیمه اول این دیدار سردار آزمون روی فراری که از میانه دفاع تیم آبی داشت، توانست دروازه‌ عابدزاده را باز کند.

در نیمه دوم این دیدار چهار بازیکنی که  به عنوان یار تعویضی تعیین شده بودند وارد بازی شدند که مسعود شجاعی ، رامین رضاییان، آرمین سهرابیان در تیم آبی و علی قلیزاده در تیم سفید حضور پیدا کردند. همچنین حسین حسینی به جای امیر عابدزاده در درون دروازه تیم آبی و رشید مظاهری به جای علیرضا بیرانوند در دروازه‌ تیم سفید قرار گرفتند.  بازی دو تیم بازی پایایی داشتند  ولی روی یک صحنه روی اشتباه مسعود شجاعی در میانه دفاع تیم آبی، سردار آزمون در موقعیت تک به تک با حسینی قرار گرفت و توانست برای بار دوم دروازه تیم آبی را باز کند.

این دیدار در نهایت با نتیجه‌ دو بر یک به سود تیم سفید به پایان رسید.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ ‌ملی در جریان این بازی روی سکوهای ورزشگاه آزادی نشست تا با دقت عملکرد بازیکنانش را زیر نظر داشته باشد.

پس از پایان بازی نیز به میانه زمین آمد و با تمام بازیکنان صحبت کرد.

همچنین رضا عنایتی هم در تمرین امروز (جمعه‌) تیم‌ ‌ملی حضور پیدا کرد و با کارلوس کی‌روش خوش و بشی داشت.

مرتضی پورعلی گنجی هم که با اعصا روی نیمکت نشسته بود و بازی درون تیمی  تیم‌ ‌ملی را شاهد بود در طول این بازی تمرینات سبک کششی با میگوئل یکی از دستیاران کی‌روش داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید