علاقه دارنده ۵ مدال طلای بازی‌های پارا آسیایی به پرسپولیس؛

به خاطر پرسپولیس دوست دارم 6 طلا بگیرم نه 7 طلا!

برنده 5 مدال طلای شنای بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: در ماده 400 متر آزاد، بهترین رکورد متعلق به شناگر قزاقستانی است؛ تلاشم را می کنم که او را شکست دهم، اما طلای فردا برای من 50 – 50 است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ شاهین ایزدیار بعد از کسب پنجمین مدال طلایش در بازی‌های پاراآسیایی گفت: مسابقه بسیار سختی بود. 50 متر، کمتر از 30 ثانیه طول می کشد و همه ورزشکاران حاضر در آن ممکن است بتوانند صاحب قهرمانی شوند که این موضوع، کار را برای صاحبان رکورد نیز سخت می کند.

ایزدیار در مورد اینکه چرا نتوانست در این ماده، بار دیگر رکوردشکنی کند، افزود: بله، متاسفانه موفق به این کار نشدم زیرا هنوز بیماری سرماخوردگی مرا آزار می دهد و قدرت و سرعتم را پایین آورده است، اما با این حال، خدا را شکر می کنم که توانستم 5 مدال طلا به دست بیاورم. این بهترین اتفاق ممکن بود که با وجود بیماری و رقبای سختی که داشتم، به این هدف رسیدم.

 وی در خصوص رقابت فردا در روز پنجمین مسابقات شنای پاراآسیایی در ماده 400 متر آزاد، اضافه کرد: در این رقابت، بهترین رکورد ممکن متعلق به شناگر قزاقستانی است، اما من تلاشم را می کنم که بتوانم او را شکست بدهم. البته این را هم بگویم که چون 2 روز پشت سر هم 2 ماده سخت را باید پشت سر بگذارم، شاید انرژی ام را برای هر دو شنا ذخیره کنم. به هر حال طلای فردا برای من 50 – 50 است.

این شناگر طلایی کشورمان در نهایت به شوخی با تعداد طلاهایش پرداخت و گفت: البته خودم هم دوست دارم به خاطر پرسپولیس صاحب 6 مدال طلا شوم نه 7 مدال!

دیدگاه تان را بنویسید