واکنش اهالی ورزش به خبر درگذشت بهرام شفیع+ تصاویر

گزارشگر و مجری مشهور تلویزیون امروز بعد از ظهر در بیمارستان بهمن درگذشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اهالی ورزش به خبر شوکه کننده درگذشت بهرام شفیع واکنش نشان دادند.

علی پروین اسطوره فوتبال ایران با انتشار پستی در اینستاگرام خود درگذشت شیفع را تسیلت گفت و نوشت:«قلب ورزش و مردم ایستاد. باورکردنی نسیت رفتن بهرام شفیع. روحش شاد و یادش گرامی.»

1 علی دایی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: از شنیدن خبر فوت بهرام شفیع بسیار متاثر شدم، بنده این واقعه دردناک رو خدمت اهالى رسانه وخانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنم و اینجانب را در غم خود شریک بدانند.

2

پیام تسلیت فدراسیون فوتبال

درگذشت ناگهانی پیشکسوت، مجری و تهیه‌کننده توانمند صداوسیما و برنامه وزین و قدیمی ورزش و مردم شوک‌آور و دردناک بود. سرمربی، اعضا و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان این ضایعه را به جامعه بزرگ ورزش و رسانه تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای این عزیز از دست رفته علو درجات و برای بازماندگان و خانواده محترم ایشان صبر و شکیبایی مسئلت دارد.

پیام تسلیت کمیته ملی المپیک

در متن پیام آمده است:
خبر درگذشت یکی دیگر از مجریان و مدیران اخلاق مدار و با سابقه ورزش کشور که عمری را در راه اعتلای ورزش و افتخار آفرینی برای ایران اسلامی کوشیده بود ناباورانه ما را در سوگ فرو برد تا شاهد خلاء دیگری در بین اهالی زحمتکش ورزش کشورمان باشیم. 

ضمن تسلیت در گذشت رئیس فدراسیون هاکی و مجری باسابقه صدا و سیما به خانواده محترم وی، جامعه ورزش کشور و اهالی رسانه، از خداوند متعال برای وی غفران الهی و برای بازماندگان صبری جمیل آرزومندیم. 

پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان

 متن پیام تسلیت دکتر سلطانی فر به شرح زیر است:

بازگشت همه به سوی اوست

 خبر تلخ درگذشت بهرام شفیع، گزارشگر و مجری توانا و با سابقه برنامه های ورزشی سیما باعث تاثر و تالم اینجانب و جامعه ورزش و رسانه ای کشور شد.

 مرحوم شفیع سالها در سمت ریاست فدراسیون هاکی ایران منشا خدمات ارزنده ای بود و همچنین در برنامه قدیمی ورزش و مردم سالیان زیادی نقش پل ارتباطی مردم و ورزش را به خوبی ایفا کرد و به حق صدا وسیمای ورزش ایران بود

 اینجانب ضایعه درگذشت مرحوم بهرام شفیع ورزش ایران را به خانواده محترم شفیع، مردم، جامعه ورزش و رسانه ای کشور تسلیت می گویم و از خداوند منان برای مرحوم مغفور آرامش و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

 

 

مهدی پاشازاده 

پیام های ورزشکاران و جامعه ورزشی در پی درگذشت بهرام شفیع

سید جلال حسینی 

پیام های ورزشکاران و جامعه ورزشی در پی درگذشت بهرام شفیع

 

نیما نکیسا

 

پیام های ورزشکاران و جامعه ورزشی در پی درگذشت بهرام شفیع

رامین رضائیان 

پیام های ورزشکاران و جامعه ورزشی در پی درگذشت بهرام شفیع

وحید هاشمیان 

پیام های ورزشکاران و جامعه ورزشی در پی درگذشت بهرام شفیع

 

دیدگاه تان را بنویسید