بازی های پاراآسیایی جاکارتا؛

شناگر ایرانی پس از کسب 3 مدال طلا: بیماری ام نمی گذارد رکوردهای جدیدی بزنم

قهرمان شنای بازی های پاراآسیایی 2018 گفت: سرماخوردگی اجازه نمی دهد رکوردهایم را بهبود ببخشم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شاهین ایزدیار بعد از تصاحب سومین گردن آویز طلای بازی های پاراآسیایی گفت: خدا را شکر در سومین روز از سومین دوره بازی های پاراآسیایی سومین مدال را در کلاس SM10 به دست آوردم. هنوز 4 ماده دیگر برایم باقی مانده که فردا 2 ماده و در روزهای دیگر نیز 2 ماده بعدی را پشت سر می گذارم. انشالله در تمام مسابقات بتوانم با کسب مدال طلا، دل مردم کشورم را شاد کنم.

ایزدیار که حالا دیگر ستاره پرنور کاروان ایران با کسب 3 مدال طلا به حساب می آید، تاکید کرد: در حال حاضر رقیب قزاقستانی من در هر 3 ماده، پس از من مدال نقره را کسب کرده و این موضوع قابل پیش بینی است که حریفان دیگر از من بدشان بیاید چون مثل یک گربه سیاه برایشان شده ام، اما تخصص آن شناگر قزاق در 400 متر آزاد است زیرا رکورد بهتری نسبت به من دارد. البته برای او نقشه دیگری دارم و می خواهم در همان ماده نیز این شناگر را شکست بدهم و باز هم مدال طلا بگیرم.

ایزدیار در خصوص بیماری اش تصریح کرد: سرماخوردگی من از روز اول تا به امروز اذیتم کرده و نمی گذارد رکوردهای جدیدی بزنم. می خواستم همه رکوردها را جابجا کنم، اما به خاطر سرماخوردگی، عملکردم با اختلال همراه شده؛ با این حال فقط یک صدم ثانیه بالاتر از رکوردم شنا کردم و مهم تر از آن، توانستم مدال طلا کسب کنم. روز به روز بهتر شده ام به خصوص اینکه سینوزیت دارم، اما به خاطر مسابقات، نمی توانم آنتی بیوتیک مصرف کنم و مجبورم با همین دردی که دارم، بسازم!

قهرمان کشورمان در پایان گفت: طی 2 روز گذشته، 2 مدال طلایم را به دو مربی خود تقدیم کردم. می خواهم بگویم طی این سال ها، مربیان زیادی برای پیشرفت من زحمت کشیده اند، اما این طلا را به صابر مهری دکتر روانشناس خودم تقدیم می کنم که خیلی کمک کرد به این نقطه برسم.

 

دیدگاه تان را بنویسید