گزارش جی پلاس از وضعیت صادق محرمی در کرواسی؛

برخورد عجیب با دفاع راست تیم ایران در دیناموزاگرب

دعوت به تیم ملی ایران و انجام بازی‌های درخشان و کم‌نقص در لیگ کرواسی هم باعث نشده تا نناد بیلیکا به صادق محرمی اطمینان کند و از وجود او در رقابت‌های اروپایی سود ببرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ دفاع راست ایرانی دیناموزاگرب،7 بار در لیگ کرواسی برای دینامو بازی کرده و جزء بازیکنان ثابت این تیم بوده. محرمی اما در 2 بازی اخیر دینامو در فهرست این تیم قرار نگرفته و مشخص نیست چرا توسط بیلیکا مورد استفاده قرار نمی‌گیرد؟

 

در روز تساوی صفر بر صفر دیناموزاگرب در خانه هایدوک‌اسپیلت که دربی کرواسی نیز محسوب می‌شود، محرمی در فهرست بیلیکا نبود و چند روز بعد هم در بازی اروپایی مقابل اندرلخت، اثری از نام این بازیکن ندیدیم. دیناموزاگرب، پنج‌شنبه شب در ورزشگاه کونستانت واندن بروکسل میهمان اندرلخت بود و موفق شد با نتیجه 2 بر صفر و با گل‌های هاجرویچ  و گوجاکف میزبان خود را شکست بدهد.

نام محرمی در فهرست 18 نفره دیناموزاگرب قرار نگرفت و دفاع راست 22 ساله ایرانی مجبور شد از پای تلویزیون این بازی را تماشا کند. دینامو دومین برد خود را در دومین بازی لیگ اروپا به‌دست آورد تا به تنهایی و بالاتر از فنرباغچه، اسپارتاک‌ترناوا و اندرلخت در صدر جدول رده‌بندی گروه بایستد.

آمار صادق محرمی هم در لیگ اروپا جالب است، صفر دقیقه بازی و حضور نصف و نیمه در فهرست دیناموزاگرب. به نظر می‌رسد بیلیکا اعتقادی به محرمی برای بازی در لیگ اروپا ندارد و همین باعث شده تا دفاع راست تیم ملی فقط تماشاگر موفقیت تیمش باشد. اتفاقی که به هیچ وجه برای محرمی و فوتبال ایران خوشایند نیست.

این آمار وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانیم در هفته دهم لیگ کرواسی و در بازی دیناموزاگرب مقابل رودز، صادق محرمی در ترکیب ثابت تیمش حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد. شاید بیلیکا فقط در بازی‌های لیگ از دفاع راست تیم ملی استفاده می‌کند و در اروپا حتی نام او را در فهرست قرار نمی‌دهد. دلیلش می تواند کم‌تجربگی محرمی در نخستین فصل حضورش در فوتبال اروپا باشد.

دیدگاه تان را بنویسید