نوکیا 7.1 پلاس به‌زودی معرفی می‌شود

شرکت HMD Global پس از معرفی نوکیا ۷.۱، قصد دارد نسخه پلاس این گوشی را با صفحه‌نمایش بزرگتر معرفی کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پس از معرفی نوکیا ۷.۱ در هفته گذشته، اکنون به‌نظر می‌رسد شرکت HMD Global قصد دارد تا نسخه پلاس این گوشی را با صفحه‌نمایش بزرگتر و مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندتر معرفی کند. همان‌طور که می‌دانید، برادر کوچکتر یعنی نوکیا ۷.۱، از لحاظ سخت‌افزاری فراتر از یک محصول میان‌رده است؛ اما نحوه قیمت گذاری آن در حدود محصولات اقتصادی است.

طبق اعلام HMD Global نوکیا 7.1، از صفحه‌نمایش ۵.۸۴ اینچی به همراه پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶ و ۳ یا ۴ گیگابایت رم پردازشی بهره می‌برد. فناوری HDR 10 یکی دیگر خصوصیات این گوشی است که عموما در محصولات میان‌رده، آن هم با قیمت ۳۴۹ دلار به ندرت به چشم می‌خورد. همچنین این محصول از دوربین دوگانه، سیستم‌عامل اندروید وان و حافظه ذخیره‌سازی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت برخوردار است.

با توجه به مشخصات جذاب Nokia 7.1 شایعات از مشخصات بهتر و صفحه‌نمایش بزرگتری پیرامون نوکیا ۷.۱ پلاس خبر می‌دهند. اخیرا این شایعات با انتشار تیزری در صفحه توئیتر نوکیا در هند قوت گرفت. طبق تیزر منتشرشده که به سرعت از صفحه رسمی نوکیا حذف شد، احتمال معرفی یک گوشی با صفحه‌نمایش بزرگ با عنوان Mega Display به علاقه‌مندان برند نوکیا نوید داده شد.

طبق شایعات و گزارش‌های منتشرشده، احتمال می‌رود اچ‌ام‌دی گلوبال از یک نمایشگر ۶.۱۸ اینچی در نوکیا ۷.۱ پلاس استفاده کند. شایان ذکر است ابعاد ذکرشده برای صفحه‌نمایش نوکیا ۷.۱ پلاس به نسبت ابعاد به‌کاررفته در محصولات اخیر سامسونگ و اپل چندان منحصر به‌فرد محسوب نمی‌شود. با این حال طرفداران برند نوکیا از این پس شاهد محصولی مناسب برای تماشای فیلم و محتوای رسانه خواهند بود. انتظار می‌رود اچ‌ام‌دی گلوبال محصول جدید خود را در رویداد آتی این شرکت در تاریخ ۱۹ مهر به‌طور رسمی معرفی کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید