نامه تراکتورسازی به سازمان لیگ درباره فعالیت مدارس فوتبال جعلی

باشگاه تراکتورسازی طی نامه‌ای به سازمان لیگ درخواست کرد از فعالیت مدارس فوتبال جعلی با نام تراکتورسازی ممانعت صورت گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی طی نامه‌ای به سازمان لیگ با اشاره به بند 1 ماده 3 آیین‌نامه مدارس فوتبال درخواست کرد تا از فعالیت مدارس فوتبال جعلی با سوءاستفاده از نام و برند تراکتورسازی ممانعت صورت بگیرد.

رونوشت این نامه به اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و هیات فوتبال استان نیز ارسال شد. 

در متن این نامه آمده است:

جناب آقای حیدر بهاروند

ریاست محترم سازمان لیگ فوتبال برتر

سلام‌علیکم

احتراماً همان‌طور که مستحضرید، آکادمی‌های فوتبال و همچنین تیم‌های رده‌های سنی مختلف با رعایت ضوابط مندرج در آیین‌نامه مدارس فوتبال و یا هیأت‌های استانی، از اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان مجوزهای لازم را اخذ می‌نمایند. همچنین اگر هر یک از موارد یادشده بالا بخواهند به نام یک باشگاه مطرح فعالیت نمایند لازم است مطابق بند ۱ ماده ۳ آیین‌نامه مدارس فوتبال معرفی‌نامه و مجوز رسمی از آن باشگاه را کسب نموده و ارائه نمایند.

بر اساس گزارش‌های دریافتی و بررسی‌های انجام‌شده برخی افراد حقیقی و حقوقی بدون اخذ مجوزهای لازم از این باشگاه نسبت به تأسیس و راه‌اندازی مدارس فوتبال به نام تراکتورسازی اقدام کرده‌اند و حتی در بعضی موارد نیز افراد سودجو با سوءاستفاده از اعتماد عمومی به علت بهره‌مندی از نام و برند تراکتورسازی آن‌هم به شکل غیرقانونی و بدون اطلاع باشگاه مرتکب تخلفات اخلاقی، حقوقی یا مادی شده‌اند.

لازم به یادآوری است که با توجه به مالکیت مادی و معنوی باشگاه تراکتورسازی نسبت به نام و نشان این باشگاه، هرگونه بهره‌برداری و به‌کارگیری اسامی با پیشوند و یا پسوند تراکتورسازی، فقط در صورت اخذ مجوز و معرفی‌نامه از طرف این باشگاه امکان‌پذیر خواهد بود و خاطیان امر از طریق مراجع قانونی مورد پیگرد قرار خواهند گرفت.

خواهشمند است مراتب فوق را به مبادی ذی‌ربط ابلاغ فرمایید.

دکتر علیرضا اسدی

مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره

* همچنین یونس باهنر مدیر آکادمی در این خصوص اظهار داشت: مدارس فوتبال باشگاه تراکتورسازی شعبه خیابان پرواز در تبریز به مدیریت خلیل احمدزاده، شعبه حکم‌آباد تبریز به مدیریت امیرعلی احمدزاده و شعبه صداوسیمای خیابان ارتش تبریز به مدیریت ناصر چرتابیه دارای مجوز قانونی از باشگاه هستند.

وی با اشاره به ادامه فعالیت مدارس فوتبالی که از سال گذشته دارای مجوز هستند، خاطرنشان کرد: علی میرشفیعیان و مهرداد خادمی در شعبه البرز (کرج) دارای مجوز فعالیت از سوی باشگاه تراکتورسازی تا پایان سال 97 هستند.

مدیر آکادمی باشگاه تراکتورسازی تأکید کرد: شعبه اصلی مدارس فوتبال باشگاه تراکتورسازی نیز در محل باشگاه دایر بوده و مدارس فوتبال باشگاه تراکتورسازی شعبه دیگری به‌غیر از نمایندگی‌های مذکور ندارد و از عموم فوتبال دوستان دعوت می‌شود در صورت مشاهده هرگونه سوءاستفاده از نام و برند باشگاه تراکتورسازی، باشگاه را در جریان موضوع بگذارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید