ساره جوانمردی: امیدوارم این مدال طلا تلنگری برای مسئولین کشور باشد

دارنده مدال طلای رشته پاراتیراندازی بازی های پاراآسیایی جاکارتا گفت: امیدوارم این مدال طلا تلنگری برای مسئولین کشور باشد تا شرایط بهتری را برای ورزشکاران در رشته تیراندازی فراهم کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ساره جوانمردی پس از کسب مدال طلا در اولین روز رقابت های تیراندازی، ماده 50 متر خفیف (میکس) گفت: این مسابقه در بخش جانبازان و معلولین در بخش میکس چندسالی است که برگزار می شود و همواره رکوددار و قهرمانان این رشته از کشورهای کره جنوبی و چین بودنداما 4، 5 سالی است که ما توانسته ایم این مدال را از چنگ شان دربیاوریم.

وی اضافه کرد: خدا را شکر می کنم که یک پاراآسیایی دیگر هم گذشت و حداقل در رشته 50 متر توانستم برای کشورم مدال طلا کسب کنم. بار دیگر ثابت شد با بضاعت کم و اندک از جمله نبود فشنگ کافی برای تمرین یا معضلات دیگری که در شرایط اقتصادی داریم و متاسفانه در این سال ها بدتر هم شده، باز هم می توانیم برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم. امیدوارم این مدال طلا تلنگری برای مسئولین ورزش کشور باشد تا شرایط بهتری را فراهم کنند و کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو 2020 نیز تکرار شود.

جوانمردی در مورد سایر مسابقاتی که در آن شرکت خواهد کرد، گفت: «من در این دوره تنها در دو ماده شرکت خواهم کرد. 50 متر خفیف که در آن توانستم مدال طلا را کسب کنم و 10 متر بادی که انشالله اگر مردم دعایم کنند در مسابقه فردا در 10 متر بادی نیز دل شان را شاد خواهم کرد.

قهرمان پاراآسیایی جاکارتا در رشته 50 متر میکس در مورد احتمال جابجا کردن رکورد در 10 متر بادی اظهارداشت: نمی توانم قولی در این مورد بدهم. شاید گفتن اینکه مدال می گیرم راحت تر باشد. در تیراندازی نمی توان قول داد اما مطمئن باشید برای شاد کردن دل مردم ایران تمام تلاشم را به کار می گیرم و انشالله اتفاق خوبی در نهایت رخ بدهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید