دیدار صالحی امیری با سرپرست کاروان و ورزشکاران+ عکس

رئیس کمیته ملی المپیک با سرپرست کاروان و ورزشکاران حاضر در بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ در آرژانتین دیدار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، به همراه قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک عصر روز گذشته (یکشنبه) در ساختمان اسکان ورزشکاران ایرانی حضور یافت و‌ با اصغر رحیمی سرپرست کاروان، هادی ساعی و عاطفه اسلامیان معاونان کاروان و جمعی از ورزشکاران و‌ کادر فنی تیم‌های ملی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این بازدید، رحیمی گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته و‌ روند امور جاری کاروان ارائه داد. صالحی امیری نیز ضمن تقدیر و تشکر از رحیمی و کادر سرپرستی برای موفقیت اعضای کاروان ورزشی اعزامی کشورمان در این دوره از بازی‌ها ابراز امیدواری کرد.

وی در دیدار با ورزشکاران رشته‌های مختلف نیز گفت: بارها در مصاحبه‌ها و‌ سخنرانی‌هایم عنوان کرده‌ام که مدال و‌ موفقیت در رویدادهای ورزشی مهم است، اما همه چیز نیست. برای من و مردم ایران مهم این است که شما از جان و دل برای شاد کردن‌شان مایه می‌گذارید و از هیچ تلاشی فرودگذار نمی‌کنید.

صالحی امیری در پایان این بازدید خطاب به ورزشکاران و کادر فنی گفت: مهمترین موضوع برای مخاطبین شما که مردم ورزش دوست ایران هستند تلاش حداکثری و نشان دادن روحیات یک جوان با اخلاق ایرانی است. به عنوان نمایندگان کشور تمام تلاش خود را بکار ببندید و چهره و‌خاطره‌ای خوب از خود به جای بگذارید.

 

دیدگاه تان را بنویسید