حرف های خدابخشی درباره وضعیت مصدومیتش

مهدی خدابخشی، ملی‌پوش تیم ملی تکواندو گفت: خدا را شکر مصدومیتم حاد نیست و یک آسیب دیدگی خفیف در ACL است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی خدابخشی در خصوص شدت مصدومیت خود اظهار داشت: خدا را شکر مصدومیت من مشکل حادی نیست و یک آسیب‌دیدگی خفیف در ACL است. با مشورت کادرفنی تیم ملی و برای اینکه مصدومیتم تشدید نشود، تصمیم گرفتم در گرندپری منچستر حضور نداشته باشم. با نظر پزشکان قرار است استراحت یک ماهه‌ای داشته و تنها فیزیوتراپی انجام بدهم.

وی در خصوص برنامه های خود عنوان کرد: با توجه به عدم حضور در گرندپری منچستر امکان حضور در فینال گرندپری را ندارم. اگر مصدومیتم اجازه بدهد در مسابقات جام‌جهانی حضور خواهم داشت و بعد از آن تمام تلاش خود را جهت آمادگی و حضور در مسابقات جهانی خواهم گذاشت.

ملی‌پوش تیم تکواندو در خصوص عملکرد خود در گرندپری چین تایپه گفت: شرایطم برای آن مسابقات خیلی خوب بود و با توجه به تمرینات خوبی که داشتم خیلی به عملکردم امیدوار بودم، اما متاسفانه در یکی، دو مسابقه اخیر بدشانس بودم. با همه این تفاسیر خودم از عملکردم راضی هستم و تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا در مسابقات جهانی سال آینده امتیازات کامل را کسب و سهمیه المپیک را قطعی کنم.

خدابخشی در خصوص امکان حضورش در مسابقات جام جهانی تصریح کرد: در ابتدا همه تلاش خود را برای بهبود مصدومیتم خواهم داشت و اگر بعد از آن  زمان برای حضور در مسابقات جام جهانی را داشته باشم در این رویداد شرکت خواهم کرد. مسابقات جام جهانی دارای گرید G2 است  و می‌تواند در رنکینگ المپیک به من کمک کند.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار به کسب دومین مدال طلای مسابقات جهانی است، گفت: من به دنبال این هستم تا در مسابقات جهانی یک مدال خوشرنگ کسب کنم و با یک نتیجه قابل قبول سهمیه خود را قطعی کنم.

قهرمان سابق جهان در پاسخ به شایعه حضور خود در تیم لوازم خانگی کن گفت: فعلا که این قضیه منتفی شده است. مصدومیت اخیر نیز باعث شده است تا در حال حاضر تصمیمی در این خصوص نداشته باشم. در حال حاضر بازیکن تیم شهرداری ورامین هستم اما هنوز قراردادی منعقد نکردم.

 

دیدگاه تان را بنویسید