مظلومی: به شفر پیشنهاد دادیم عضو کمیته فنی استقلال شود

پرویز مظلومی عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تاکید کرد که اعضای کادرفنی قصد دخالت در تصمیمات وینفرد شفر را ندارند و پیشنهاد داده‌اند سرمربی آلمانی آبی‌پوشان به این کمیته اضافه شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پرویز مظلومی سرمربی پیشین استقلال که در حال حاضر در کمیته فنی این باشگاه حضور دارد، در خصوص شرایط فعلی استقلال، بحث اضافه شدن یک مربی به کادرفنی و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ داد. 

در مورد دو پیروزی اخیر استقلال برابر نفت مسجدسلیمان چه نطری دارید؟ 

بابت این دو برد به هواداران تبریک می‌گویم. استقلال از لحاظ روحی و روانی تحت فشار قرار داشت و به این دو برد نیاز داشت. نباید از شایستگی‌‌های نفت مسجدسلیمان هم به سادگی عبور کنیم. خوشبختانه باشگاه شرایط را طوری فراهم کرده که استقلال در آنجا بماند و دیگر به تهران برنگردد. من فقط باید به یک موضوع اشاره کنم. 

چه موضوعی؟

اعتقاد من این است که مهاجمان استقلال باید در استفاده از موقعیت‌ها بهتر عمل کنند و ما دیدیم که استقلال بعد از زدن دو گل چند فرصت خوب را از دست داد. 

در خصوص درخشش مهدی قائدی و صیادمنش چه صحبتی دارید؟

استقلال و شفر از اعتماد به جوان‌ها هیچ وقت ضرر نمی‌کنند. شفر به یکسری از بازیکنان استراحت داد و از چند بازیکن جوان استفاده کرد که خوشبختانه آنها درخشیدند. 

11 بازیکن استقلال درگیر اردوهای تیم ملی هستند...

طبیعتا این موضوع شفر را با چالش مواجه می‌کند و این مشکل قبل از بازی با السد نیز گریبان استقلال را گرفت. در این زمینه باید بین فدراسیون و باشگاه‌ها تعامل ایجاد شود. یک مربی چگونه می‌تواند در غیاب 11 بازیکن تمرینات را انجام دهد؟ این موضوع انگیزه بازیکنان را کمتر کرده و کیفیت تمرینات را کاهش می‌دهد.

به نظر شما استقلال در این فصل مدعی قهرمانی است؟ 

استقلال همیشه مدعی قهرمانی است ولی متاسفانه در دو، سه فصل اخیر در هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی نگرفته است. این طبیعی است که هواداران نگران می‌شوند ولی استقلال مطمئنا به کورس قهرمانی خواهد رسید. استقلال تیم شایسته‌ای است و اگر در بازی با السد 10 نفره نمی‌شد می‌توانست به نیمه‌نهایی آسیا هم برسد. 

مدعیان قهرمانی در لیگ برتر چه تیم‌هایی هستند؟

استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی مدعیان جدی هستند. 

در مورد صحبت‌های سیدحسین حسینی بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان چه نظری دارید؟ 

حسینی پسر خوب و باشخصیتی است. او جوان است و گاهی اوقات احساسی می‌شود. هیچ بازیکنی نیمکت‌نشینی را دوست ندارد ولی شما دیدید که وقتی رحمتی نیمکت‌نشین بود عکس‌العملی نشان نداد. یک دروازه‌بان مثل حسینی باید رحمتی را الگو قرار دهد، حسینی الان گلر ملی‌پوش است و نباید وارد حاشیه شود. شفر سال گذشته به حسینی فرصت داد و مطمئن باشید که فرصت بازی به حسینی می‌رسد. 

بحث اضافه شدن یک مربی به کادرفنی استقلال به کجا رسید؟ 

متاسفانه بعضی‌ها در این زمینه حاشیه درست کردند و گفتند که کمیته فنی می‌خواهد برای شفر دستیار بیاورد. کمیته فنی حکم یک بازوی کمک‌کننده را دارد و ما به هیچ عنوان قصد نداریم در تصمیمات شفر دخالت کنیم. مدتی پیش به آقای فتحی پیشنهاد دادم که شفر هم یکی از اعضای کمیته فنی شود چون همه ما دوست داریم به استقلال کمک کنیم. اگر قرار است تصمیمی در مورد مسائل فنی گرفته شود، اعضای کمیته فنی نظرشان را می‌گویند و بقیه موارد به شفر مربوط می‌شود. 

این موضوع صحت دارد که کمیته فنی مخالف حضور مجتبی جباری در کادرفنی بوده است؟ 

در این مدت اصلا اسم شخص خاصی به میان نیامد که ما بخواهیم نظر بدهیم. به نظر من جباری حتی الان می‌تواند بازی کند و او شخصیت بزرگی دارد. الان آقای فتحی به خوبی از کمیته فنی حمایت می‌کند و خیلی مواقع با ما تماس می‌گیرد و مشورت می‌خواهد. ما دخالت کننده نیستیم بلکه بازوی فکری و کمکی باشگاه و کادرفنی هستیم. این‌طور نیست که بخواهیم مرتب جلسه بگذاریم؛ هدف ما فقط کمک کردن است. 

دیدگاه تان را بنویسید