زن شوهردار، مردی راکه با او رابطه داشت برای تجاوز به خانه دوستش فرستاد

یک سال قبل مردی با مأموران پلیس تماس گرفت و مدعی شد که فردی متجاوز وارد خانه‌اش شده و قصد تعرض به همسرش را داشته‌ اما او متوجه شده و فرد را در خانه حبس کرده ‌است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بلافاصله مأموران به خانه مرد شاکی رفتند و جوانی را که نیمه‌عریان بود، پیدا کردند.

با انتقال این مرد به کلانتری بلافاصله زن جوان مورد بازجویی قرار گرفت. این زن گفت: زنگ در خانه را زدند و من فکر کردم شوهرم است؛ در را باز کردم مردی وارد خانه شد، او می‌خواست به من تجاوز کند که همان زمان شوهرم سر رسید و کمکم کرد.

گفته‌های این زن از سوی متهم رد شد و او گفت: من از قبل با زن جوان ارتباط داشتم و روز حادثه هم به دعوت خودش به خانه‌اش رفتم، اما هم‌زمان شوهرش رسید.

این مرد گفت: مدتی قبل با زنی به نام نازنین دوست شدم و با هم ارتباط داشتیم؛ یک روز او به من گفت یکی از دوستان خانوادگی‌شان به نام گلناز اسرار زندگی‌اش را به همه گفته‌ و دعوای سختی بین آنها درگرفته است و حالا می‌خواهد انتقام بگیرد. از من خواست که با آن زن رابطه برقرار کنم. نازنین گفت اگر بتوانی به او تجاوز کنی، آن‌وقت انتقام گرفته‌ام. من ابتدا فکر می‌کردم یک دعوای زنانه است و کمی هم من تفریح می‌کنم و همه‌چیز تمام می‌شود. شماره تلفن گلناز را گرفتم و چندباری هم با او تلفنی صحبت کردم و قرار ملاقات گذاشتیم. روزی که من به خانه گلناز رفتم، نازنین به من قرص ترامادول داده ‌بود. اصلا در حال خودم نبودم. می‌خواستم با گلناز ارتباط برقرار کنم که زن مقاومت کرد و بعد هم شوهرش سررسید. به‌این‌ترتیب من دستگیر شدم اما اینکه گلناز می‌گوید من به‌زور وارد خانه شدم کاملا دروغ است.

با توجه به اینکه مسئله تجاوز مطرح شده ‌بود، پرونده به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده ‌شد. قضات دوباره از مرد جوان بازجویی کردند و تلفن همراه زن شاکی را نیز بررسی‌کردند و در نهایت متوجه شدند متهم درست می‌گوید اما قرار نبوده آنها با هم رابطه‌ای داشته ‌‌باشند.

بعد از پایان تحقیقات، قضات مرد جوان را محاکمه کردند اما این‌بار شکایت جدیدی علیه او رسید و شوهر نازنین با شکایت از متهم و همسر خود گفت با توجه به اینکه ثابت شده نازنین مرد جوان را تحریک کرده‌ است و آنها با هم رابطه داشته‌اند، شکایت دارد. این مرد گفت: من هیچ مشکلی با همسرم نداشتم و ما رابطه خوبی با هم داشتیم نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاده ‌است. زمانی که موضوع پرونده گلناز مطرح شد، من به همسرم گفتم با توجه به اینکه تو را متهم کرده‌اند ما باید از خودمان دفاع کنیم. همسرم به من گفت که حرف‌های گلناز دروغ است و چون با او دعوا کرده گلناز می‌خواهد با این کارش انتقام بگیرد و اصلا مرد متهم را نمی‌شناسد. درحالی‌که تحقیقات دادگاه در پرونده گلناز نشان داد همسرم دروغ گفته‌ است.

این مرد گفت: همسرم سعی می‌کرد من را قانع کند که درباره‌اش دروغ گفته‌اند و با کسی رابطه نداشته ‌است، من هم حرفش را قبول کردم چون گلناز به زندگی ما حسادت زیادی می‌کرد. من رابطه‌ام را با خانواده گلناز قطع کردم و حرف‌های آنها را بی‌اساس می‌دانستم اما حالا که دادگاه تحقیق کرده و مشخص شده همسر من در این موضوع نقش داشته‌ است من هم شکایت و درخواست دارم که تحقیقات بیشتری درباره خیانتی که همسرم به من کرده‌ است، انجام شود.

با توجه به این شکایت و سابقه‌ای که پرونده در شعبه 7 دادگاه کیفری استان تهران داشت پرونده برای رسیدگی باز هم به این شعبه ارجاع شد. دادگاه مرد متهم را از زندان احضار کرد و او نیز گفت با نازنین رابطه داشته‌ و دوستی او ابتدا با نازنین بوده و حتی قرص ترامادول برای تجاوز به گلناز را نازنین به او داده‌ بود.

بررسی‌ تلفن‌همراه نازنین هم نشان داد او مدت زمان زیادی با متهم در ارتباط بوده‌ و آنها پیامک‌های عاشقانه‌ای نیز برای هم فرستاده‌اند. بنابراین زن به اتهام خیانت به همسرش و برقراری رابطه نامشروع بازداشت شد. هرچند نازنین در ابتدا سعی داشت همه اتهامات را از خودش دور کند و ادعا کرد گفته‌های مرد دروغ است و همسرش از او شکایت بی‌اساس کرده ‌است، اما در نهایت وقتی متوجه شد پرینت تلفن‌هایش همه‌چیز را مشخص کرده‌ است اعتراف کرد با متهم رابطه داشته تا فقط از دوستش انتقام ‌بگیرد و هیچ کار دیگری نکرده ‌است.

بااین‌حال هر دو متهم به دستور دادگاه در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. شعبه 7 دادگاه کیفری استان تهران درباره اتهامی که در پرونده قبلی به مرد جوان وارد شده ‌بود در حال شور و در پرونده‌ای که جدیدا مطرح شده تحقیقاتی را آغاز کرده‌ است.

دیدگاه تان را بنویسید