باقری: حاشیه نمی گذارد استقلال نتیجه بگیرد

روح الله باقری می‌گوید گلزنی در دیدار با نفت مسجدسلیمان باعث شده تا فشار روی تیمش کاهش پیدا کند.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس،‎ روح الله باقری درباره پیروزی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: فضای جام حذفی با رقابت‌های لیگ برتر فرق دارد. کار سختی پیش روی ما بود. در جام حذفی نباید به جایگاه تیم‌ها در لیگی که بازی می‌کنند توجه کرد چون شرایط متفاوت است. ما می‌توانستیم دو سه گل اول بازی بزنیم ولی نشد و این مسئله کار را سخت کرد.

وی ادامه داد: روی ما فشار زیادی بود اما قبلا هم گفته بودم روند موفقیت‌های ما از بازی جام حذفی شروع می‌شود و می خواهیم در لیگ برتر نیز دومین برد را کسب کنیم. ما امسال برای کسب هردو جام می‌جنگیم. بازی‌های آسیایی هم نزدیک است و باید تا آن زمان به هماهنگی بیشتر و بهتر برسیم و در اوج بلوغ تاکتیکی باشیم.

‎باقری اضافه کرد: ما می‌خواستیم بازی در ۹۰ دقیقه تمام شود ولی فشار زیادی روی ما وجود داشت. حواشی مختلفی در این مدت ایجاد شد که روی کارمان اثرگذار بود.

‎مهاجم استقلال درباره گلی که به ثمر رساند گفت: بخاطر گل نزدن‌های تیم، فشار زیادی روی ما بود. گلی هم که زدم کار تیمی بود و من فقط ضربه آخر را زدم. با این پیروزی با آمادگی بیشتری آماده بازی بعدی با نفت مسجد سلیمان می‌شویم تا پیروزی را بدست آوریم. با این برد شرایط روحی تیم نیز بهتر از قبل شد و تیم با آرامش برای بازی های بعدی آماده می شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید