واکنش رسانه‌های قطری به برد پرسپولیس مقابل السد

رسانه‌های قطری با وجود شکست در دیدار رفت برابر تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار به صعود به دور بعد هستند. آنها به داوری اعتراض دارند و البته به ستایش از خط دفاعی پرسپولیس پرداختند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، السد در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با یک گل در خانه برابر تیم فوتبال پرسپولیس تن به شکست داد. با وجود این که تیم قطری در خانه تن به شکست داده است اما رسانه‌های این کشور امیدوار به صعود به دور بعد هستند.

پیروزی ارزشمند پرسپولیس در رسانه‌های  قطری بازتاب داشت. روزنامه الرای با تیتر"شکست غیر منتظر برای السد. در آزادی همه چیز مشخص می‌شود " نوشت: السد نتیجه‌ای غیر قابل انتظار را به دست آورد تا کار این تیم برای صعود سخت شود. صعود به دور بعد با این شکست خانگی غیر ممکن نیست اگر چه که بازی برگشت در ورزشگاه آزادی و به میزبانی پرسپولیس برگزار می‌شود.

الرای در ادامه‌  نوشت: درست است که السد در این دیدار خانگی تن به شکست داد اما می‌تواند  دست پر به قطر باز گردد و به فینال راه پیدا کند. تیم فریرا در یک نیمه تن به شکست داده و هنوز نیمه دیگری باقی مانده و باید نهایت تلاش خود را به کار گیرد. السد نتوانست عملکرد خوبی را که در دیدارهای قبلی خود داشت تکرار کند و در این دیدار از روزهای اوج خود دور بود. با این حال تیم برتر میدان بود و توانست فرصت های زیادی را به ویژه‌ در نیمه دوم خلق کند.

الرای ادامه‌ داد: بازیکنان پرسپولیس روی بازیکنان السد فشار زیادی می آوردند و اجازه نمی دادند که آنها راحت توپ را به گردش در آورند. بازیکنان پرسپولیس با همه نفرات خود در حال دفاع کردن بودند و با فشار زیاد به میانه میدان السد مانع از بازی سازی آنها شدند.

استاد الدوحه با تیتر" جبران کنندگان خوب" نوشت: السد در دیدار رفت با یک گل تن به شکست داد. با این حال می‌تواند در تهران به پیروزی برسد و به دور بعد راه پیدا کند.

این روزنامه قطری در ادامه‌ گزارش خود به انتقاد از داور سریلانکایی پرداخت و او را ضعیف دانست. به نوشته استاد الدوحه علیرضا بیرانوند وقت کشی می‌کرد این درحالی بود که داور به او مدارا کرد و تنها در دقایق پایانی به او کارت زرد داد و این باعث شد تا بازیکنان حریف روی اعصاب بازیکنان السد راه بروند و در نهایت به هدف خود برسند.

روزنامه العرب قطر هم با تیتر" شکست در رفت و امیدواری در برگشت، السد در دام پرسپولیس" نوشت که السد در دیدار رفت تن به شکست داد اما هنوز دیدار برگشت باقی مانده و امیدوار است که با پیروزی در دیدار برگشت به دور بعد راه پیدا کند. السد نتوانست عملکرد خوبی در این دیدار از خود نشان دهد و تفکرات تاکتیکی فریرا برابر ایوانکوویچ جواب نداد. السد در 45 دقیقه نخست به خاطر انضباط و استحکام دفاعی پرسپولیس نتوانست به دروازه‌ این تیم برسد. بازیکنان پرسپولیس پرسینگ بالا را در دستور کار خود قرار دادند و اجازه ندادند تا بازیکنان السد به دروازه آنها نزدیک شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید