گزارش جی پلاس؛

با وجود اعلام رئیس اتحادیه، هنوز برخی نمایشگاه‌داران مقابل کاهش قیمت ها مقاومت می کنند!

با وجود اعلام رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران مبنی بر کاهش شدید قیمت خودرهای خارجی اما برخی از نمایشگاه داران همچنان مقاومت می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار کارودرآمد جی پلاس؛ با افت محسوس قیمت دلار طی روز گذشته و امروز، این انتظار به وجود آمد تا دیگر بازارها از جمله خودرو هم تحت تاثیر این بازار دچار تغییر شود و در همین زمینه هم رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران از کاهش شدید قیمت خودر خبر داد اما برخی فروشندگان نمایشگاهی هنوز در برابر این کاهش قیمت مقاومت می کنند.

موتمنی صبح امروز اعلام کرده است که در حال حاضر قیمت خودروهای داخلی بین ۱.۵ تا ۱۲ میلیون تومان و قیمت خودروهای وارداتی که نسبت مستقیم با نرخ ارز دارند به طور میانگین ۵۰ میلیون تومان در بازار کاهش یافته است.

اظهار نظری که باعث تماس ما با برخی نمایندگی های و نمایشگاه های رسمی فروش خودرو شد تا از صحت و سقم آن با خبر شویم.

نتیجه تماس ها و پرس و جو های انجام شده این بود که برخی نمایشگاه داران از فروش خودرو در این مقطع امتناع می ورزند و عده ای هم همچنان همان قیمت های نجومی مبتنی بر نرخ بالای 17 هزارتومانی دلار را مبنای محاسبه قیمت اتومبیل هایشان قرار می دهند. جالب است که عده ای هم مبلغ فروش را افزایش دادند.

به عنوان نمونه هیوندای النترا که طی روزهای گذشته بین 320 تا 330 میلیون تومان قیمت گذاری می شد، در برخی نمایندگی ها و نمایشگاه ها تا 350 میلیون تومان قیمت گذاری شده و به فروش گذاشته شده است.

به گزارش جی پلاس؛ شکی نیست با پایین آمدن نرخ ارز و ثبات آن در روزها و هفته های آتی، مقاومت بعضی فروشندگان خودرو هم خواهد شکست، کما اینکه در حال حاضر هم تعداد فروشندگان خودرو با قیمت هایی پایین تر از نرخ روزهای قبل افزایش چشمگیر شده و فقط معیار و مبنای خاصی در این بازار پرتلاطم ندارد.

دیدگاه تان را بنویسید