نابغه ایران از مهاجرت منصرف شد+ عکس

حضور آرات حسینی در برنامه علی ضیاء و اعلام تصمیم مهاجرت او و خانواده اش، بازتاب گسترده و البته پیگیری های این مجری تلویزیون را به همراه داشت که سرانجام باعث شد این نابغه خردسال عرصه ورزش در کشور ماندنی شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سیدعلی ضیاء روز گذشته در برنامه «فرمول یک» درباره وضعیت ماندن آرات حسینی در ایران اعلام کرد: بعد از حضور آرات در برنامه ما و اعلام این موضوع از سوی پدرش که قصد مهاجرت دارند، به او گفتم فقط یک ماه به من زمان بده و بگذار رایزنی هایی داشته باشم. پس از آن برنامه با چندین نفر از رفقا تماس گرفتم و برای ماندن آرات در کشور تلاش کردم.

مدتی پیش در دومین قسمت از سری جدید «فرمول یک» آرات حسینی ورزشکار خردسال نابغه و پدرش مهمان ضیاء شدند و در این برنامه از سختی‌های زندگی او، از ترک کار پدر آرات برای تربیت فرزند و مضایق مالی شان تا بی توجهی به افتخارات این خردسال نابغه در عرصه های ورزشی و نبود اسپانسر و در نهایت تصمیم برای مهاجرت از ایران سخن به میان آمد‌.

روز گذشته یکشنبه هشتم مهر با گذشت یک ماه از این قسمت برنامه، آرات حسینی و پدرش با حضور در برنامه و تشکر از پیگیری‌های «فرمول یک» از امضای قرارداد خود با اسپانسر و ماندن در ایران خبر دادند.

همچنین کیک تولد این نابغه خردسال ورزشی نیز در برنامه بریده شد و او آرزو کرد روزی بهترین فوتبالیست دنیا شود.

دیدگاه تان را بنویسید