در گفت و گو با جی پلاس؛

کامیابی نیا: این تیم بدون ما 3 نفر هم از پس السد برمی آید/ کاری می کنیم به حمایت از پرسپولیس افتخار کنند!

"گتوزو"ی پرسپولیسی ها در آستانه دیدار این تیم با السد گقت: مطمئن هستم بچه ها از جانشان مایه می گذارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، کمال کامیابی برای بازی با السد محروم است اما به همراه پرسپولیس راهی قطر شد تا هم در تمرینات شرکت داشته باشد و هم اینکه از لحاظ روحی و روانی کمک حال بچه ها باشد. بدون شک کامیابی نیا دلش می خواست در این بازی به میدان می رود اما "گتوزو"ی پرسپولیسی ها با دریافت کارت زردی که مقابل الدحیل گرفت این بازی را از دست داد.

بدی قصه این است که غیر از کمال، محمد انصاری هم محروم است و حسین ماهینی هم به دلیل مصدومیت نمی تواند برای تیمش به میدان برود. این در حالی است که خبر رسیده سرماخوردگی به اردوی پرسپولیسی ها رخنه کرده و بازی کردن سید جلال و نعمتی هم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

گفت و گویی کوتاه با کامیابی نیا انجام دادیم تا او درباره بازی حساس با السد حرف بزند.

** کمال، در این بازی حضور نداری. خیلی ها می گویند جای تو به شدت خالی است و این خلاء به همین راحتی ها پر نخواهد شد.

این طور هم که می گویند نیست. پرسپولیس آنقدر بزرگ است که خلاء یکی دو بازیکن احساس نشود. خیلی دوست داشتم در این بازی به میدان می رفتم اما نشد. یعنی شرایط طوری پیش رفت که محروم شدم. امیدوارم بچه ها مثل بازی با الدحیل از جانشان مایه بگذارند. من هم تمریناتم را با جدیت هر چه تمام تر دنبال می کنم تا برای بازی برگشت با السد آماده باشم.

** محرومیت انصاری و مصدومیت ماهینی هم یکی دیگر از مشکلات پرسپولیس است!

متاسفانه همین طور است. اما من به شما می گویم که این تیم بدون من و محمد و حسین هم از پس السد بر می آید. بازیکنان خوبی داریم که می توانند به خوبی مقابل السد بازی کنند.

** اما قبول داری که شرایط خیلی سخت است؟

صد در صد. از خیلی هم آن طرف تر. جدا از اینکه محروم هستیم نکته دیگر خستگی بازیکنان است. فشردگی بازی ها علت خیلی از همین مصدومیت هاست. این مساله بازیکنان ما را آزار می دهد اما به شما گفتم که به عشق هواداران مان بازی می کنیم و مطمئن هستم که بچه ها بهترین بازی خودشان را انجام می دهند.

** پرسپولیس می تواند در این بازی برنده باشد؟

پرسپولیس تیم بزرگی است. در فوتبال هم هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست اما پیروزی مقابل السد بزرگترین اتفاق برای ما خواهد بود. ما یک بازی بزرگ پیش روی مان داریم و کوچکترین اتفاق این است که به این بازی خوشبین باشیم.

** کمال، عقیده بعضی ها این بود که می شد بازی با استقلال به تعویق بیافتد چون دیدار پرسپولیس و السد را یک بازی ملی به حساب می آورند.

دربی دیگر تمام شد و رفت.

** قبول داری که بازی کیفیت بالایی نداشت؟

قبول دارم اما هواداران بدانند با همه وجود بازی کردیم. کسی کم کاری نکرد اما تیم مقابل هم استقلال بود. آنها به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بودند.

** امسال در لیگ، یکی دو رقیب سر سخت مثل پدیده و سپاهان هم دارید.

دقیقا. باید سعی کنیم برای بازی های بعدی امتیازهایی که از دست دادیم را جبران کنیم. اگر این اتفاق بیافتد می تواند به خیلی چیزها از جمله قهرمانی امیدوار بود.

** از نیم فصل دوم کار شما کمی آسانتر می شود. پنجره نقل و انتقالی باز می شود و ...

من دست تک تک هواداران را می بوسم. با پشتوانه آنها تا اینجای کار پیش آمده ایم و از این به بعد هم به آنها نیاز داریم. آنها تا همین جای کار هم به بهترین شکل ممکن پرسپولیس و ما بازیکنان را حمایت کردند اما در مرحله نیمه نهایی بیشتر از قبل نیاز داریم تا آنها را کنار خود ببینیم. پرسپولیس باید به این هواداران افتخار کند و ما هم کاری می کنیم که هواداران به حمایت از پرسپولیس افتخار کنند.

به گزارش جی پلاس؛ دیدار رفت دو تیم پرسپولیس و السد از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا (سه شنبه) از ساعت 18:45 در دوحه برگزار خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید