هفته هفتم لالیگای اسپانیا؛

سومین بازی بدون برد متوالی آبی‌و‌اناری‌ها

تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ مقابل اتلتیک بیلبائو متوقف شد و برای سومین هفته متوالی در کسب پیروزی ناکام ماند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در دومین دیدار از شب دوم هفته هفتم لالیگای اسپانیا امشب (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا مقابل میهمانش اتلتیک بیلبائو در حالی به تساوی یک - یک رضایت داد که تا دقیقه 84 این بازی از میهمانش عقب بود.

در این بازی که ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا لیونل مسی و سرخیو بوسکتس را در ترکیب اصلی قرار نداده بود و آنها را به ترتیب در دقایق 55 و 51 به میدان فرستاد، نخست این اسکار دی‌مارکوس بود که در دقیقه 41 بیلبائو را پیش انداخت. بارسا تا دقیقه 84 عقب بود تا اینکه با بازیسازی لیونل مسی و پاس او به منیر الحدادی، دیگر بازیکن تعویضی آبی‌واناری‌ها، گل تساوی را زد و از شکست خانگی گریخت.

این نتیجه در حالی در کارنامه مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها ثبت شد که آنها هفته گذشته مقابل لگانس متحمل شکست شده بودند و پیش از آن هم در خانه مقابل خیرونا به تساوی 2 - 2 رضایت داده بودند. آخرین پیروزی بارسلونا 15 سپتامبر (24 شهریور) در خانه سوسیه‌داد رقم خورده بود.

در ادامه‌های بازی‌های هفته هفتم لالیگا، امشب دو دیدار برگزار می‌شود که در دیدار نخست از ساعت 20 ایبار میزبان سویاست و در بازی دوم از ساعت 22:15 در دربی مادرید، رئال از اتلتیکو پذیرایی می‌کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید