نصب ۵۰۰ دوربین برای شناسایی دختران پسرنما در "آزادی" تکذیب شد

در حالی که رسانه‌ها بعد از بازی دربی اعلام کرده بودند که در استادیوم آزادی ۵۰۰ دوربین برای شناسایی دختران پسرنما نصب شده است، مدیر ورزشگاه آزادی این موضوع را تکذیب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فرهاد نیکوخصال درباره نصب ۵۰۰ دوربین در ورزشگاه آزادی در حاشیه بازی استقلال و پرسپولیس برای شناسایی دختران پسرنما گفت: من این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم. هیچ دوربین جدیدی در ورزشگاه آزادی برای شناسایی دختران پسرنما نصب نشده است. شاید در حراست ورزشگاه آزادی از سال‌های قبل برای کنترل میدانی در ورزشگاه آزادی نصب شده اما به تازگی هیچ دوربینی در داخل ورزشگاه برای شناسایی دختران پسرنما جهت ورود به ورزشگاه نصب نشده است و اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداده است.

نیکوخصال ادامه داد: طبق روال گذشته برای بازرسی تماشاگران جهت ورود به ورزشگاه آزادی بازرسی به صورت فیزیکی و بدنی انجام شده و اگر مورد خاصی در این زمینه گزارش شده باشد، یگان ویژه این افراد را برای کنترل بیشتر تحویل خانم‌هایی که در اطراف ورزشگاه آزادی هستند، می‌دهند. البته در بازی داربی هیچ گزارشی برای ورود خانم‌ها با گریم پسرانه داده نشده است.

مدیر ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: بازی داربی در شرایط بسیار خوب و بدون هیچ گونه حاشیه‌ای برگزار شد و ما خوشبختانه با همکاری که تماشاگران با کادر اجرایی داشتند، شاهد داربی ماندگار و خوبی بودیم. البته تصور می‌کنم چون از قبل بلیت‌ها به صورت الکترونیکی فروخته شده بود، در این بازی تماشاگران دو ساعت قبل از شروع بازی وارد استادیوم شدند و مشکل خاصی وجود نداشت و همین امر سبب شد شاهد برگزاری بازی آرام و بدون تنشی باشیم.

وی در پایان پیرامون پرسش که چه زمانی گیت‌ها برای بازرسی تماشاگران جهت حضور در ورزشگاه آزادی نصب خواهد شد، خاطرنشان کرد: قرار بود یکسری گیت در درب‌های ورودی تمام تونل‌هایی که تماشاگران وارد ورزشگاه آزادی می‌شوند، نصب شود که به دلایل فنی و برای بهبود کار این گیت‌ها ظرف ۲۰ روز آینده برای کنترل میدانی تماشاگران نصب خواهد شد. در حال حاضر به جای گیت داربست‌هایی برای کنترل و ورود تماشاگران به کاسه استادیوم وجود دارد که ما تلاشمان بر این است که هر چه زودتر به جای این داربست از گیت‌های مناسب استفاده کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید