علیپور: دو صحنه مشکوک به پنالتی در دربی وجود داشت

بازیکن پرسپولیس می‌گوید با روحیه خوب به مصاف السد می‌روند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی علیپور در حاشیه آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل السد اظهار کرد: خدا را شکر تیم ما سرحال است. بعد از بازی با الدحیل با سپیدرود و استقلال بازی کردیم که نمایش خوبی داشتیم. تنها تاسف ما این بود که نتوانستیم برنده شویم. البته یکی، دو صحنه مشکوک به پنالتی وجود داشت که گرفته نشد. با یک روحیه خوب به مصاف السد می‌رویم و اگر تاکتیک‌های برانکو را عملی کنیم، یک حماسه بزرگ می‌آفرینیم.

او درباره غایبان تیمش گفت: متاسفانه کمال، انصاری و برانکو را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم و ماهینی را هم به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم. فکر می‌کنم رباط ماهینی پاره شده است. بازیکنان تاثیرگذاری را در اختیار نداریم اما تمام تیم هم‌قسم شدیم تا بتوانیم فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم و یک نتیجه خوب بگیریم تا در بازی برگشت به فینال صعود کنیم.

بازیکن پرسپولیس در ادامه بیان کرد: با تاکتیک‌های برانکو، هدفم گلزنی است و اگر بتوانیم گل بزنیم، عالی می‌شود. کار سختی پیش رو داریم اما استقلال هم توانست در قطر به السد دو گل بزند. همه بازیکنان هم قسم شدیم که به خاطر باشگاه، هواداران و بازیکنانی که محروم و مصدوم هستند، مقابل السد نتیجه بگیریم.

علیپور در پایان در پاسخ به این سوال که آیا با جو ورزشگاه خانگی السد آشنا هستند، توضیح داد: ما در ورزشگاه السد زیاد بازی کردیم. با لخویا هم در آن زمین بازی کردیم و از جو آن آگاهیم. می‌دانیم که هوادارانمان سنگ تمام می‌گذارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید