گادوین منشا: با شکست استقلال به صدر می‌رسیم

گادوین منشا، مهاجم پرسپولیس امروز احتمالا سومین دربی خود را تجربه می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس، این در‌حالی است که منشا شرایط خوبی در پرسپولیس نداشت اما در دو بازی اخیر تیم پرسپولیس آنقدر خوب کار کرده که حالا باز هم برانکو برای این بازی بزرگ به او اعتماد کند.

گفت‌وگو با این بازیکن نیجریه‌ای را در ادامه می‌خوانید.

شرایط خودت برای بازی با استقلال چطور است؟

خوشبختانه شرایط خوبی دارم. در این چند وقت تمرینات خوبی انجام دادیم و خود من هم از نظر بدنی در شرایط خوبی هستم. فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دهیم. تلاش ما خوشحال کردن هواداران‌مان است.

اما به هر حال دست برانکو برای تعویض کردن خالی است و این موضوع کمی نگران‌کننده است.

ما بازیکنان خوبی داریم. همه بازیکنان با همه توان بازی می‌کنند و می‌بینید که با همین بازیکنان به نیمه‌نهایی آسیا رفتیم و در رده دوم لیگ برتر قرار داریم. بازیکنان خوبی داریم و فکر نمی‌کنم دست برانکو خالی باشد.

قول گلزنی در دربی را می‌دهی؟

کسی نمی‌تواند برای اتفاقی که نیفتاده قولی بدهد. من هم مثل همه بازیکنان تلاشم را می‌کنم تا موفق شویم اما برای همه ما موفقیت پرسپولیس مهم است. اگر فرصتی هم به دست بیاید از آن استفاده می‌کنم و گل هم می‌زنم اما امیدوارم در ابتدا پرسپولیس برنده بازی باشد.

بازی با السد تاثیری در عملکرد تیم‌تان برای بازی با استقلال ندارد؟

ما بازی به بازی جلو می‌رویم. برانکو همیشه برای ما صحبت که می‌کند، می‌گوید فقط به بازی بعدی تمرکز کنیم. کسی فعلا به بازی با السد فکر نمی‌کند و شک نکنید که ما فقط به استقلال فکر می‌کنیم. بازی که تمام شد به السد فکر خواهیم کرد اما برای ما هم بازی با استقلال و هم بازی با السد اهمیت خاص خودش را دارد.

وضعیت استقلال را چطور می‌بینی؟

استقلال تیم خوبی است. من از وقتی به ایران آمدم و در پیکان بودم از استقلال شناخت خوبی داشتم. این تیم حریف قدرتمندی برای ما خواهد بود و بازی آسانی نخواهیم داشت. آنها هم بدون‌شک برای خوشحالی هواداران‌شان به این بازی می‌آیند اما ما سه امتیاز این بازی را می‌خواهیم چون که می‌ خواهیم یک‌بار دیگر به صدر جدول برویم.

استرس بالای بازی روی عملکرد فنی این بازی تاثیر نمی‌گذارد؟

بعید می‌دانم این‌طور باشد. بازیکنان دو تیم با تجربه هستند و در بازی‌های بزرگی بازی کردند. در دو دربی قبلی که بازی کردم یک برد و یک باخت داشتیم و تیمی برای مساوی و بازی محتاط به زمین نمی‌آید. فکر نمی‌کنم دربی 88 هم این‌طور باشد.

دیدگاه تان را بنویسید