ماجرای درگیری ناظر بازی استقلال و نساجی با تصویربردار ۹۰

روز گذشته دیدار نساجی و استقلال با نتیجه صفر - صفر به پایان رسید ولی اتفاقاتی در حاشیه این بازی رخ داد که دانستش خالی از لطف نیست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، صبح دیدار نساجی و استقلال رفعتی، ناظر بازی با مراجعه به درب خانه همسایگان معروف استادیوم شهید وطنی از آنها می خواهد تا بازی را از جایگاه وی آی پی استادیوم تماشا و از حضور روی دیوار منزل شان برای دیدن بازی امتناع کنند. این موضوع با مخالفت صاحبخانه مواجه می شود تا رفعتی فکر جدیدی به ذهنش خطور کند. به طوری که از مسوولین برگزاری بازی می خواهد تا با نصب داربست و آویزان کردن بنر مقابل جایگاه ویژه همسایه، دیدشان را کور کنند، ولی این پایان کار نبود.

همسایه مورد نظر در این رابطه گفت: پس از مراجعه رفعتی به درب منزلم فکر کردم همه چیز حل شده ولی زمانی که از خواب بیدار شدم با داربست نصب شده روبرو شدم و من هم با هزینه ای در حدود ۱۶۰ هزار تومان داربست دیگری یک متر بالاتر از آن نصب کردم تا باز هم از منزلم بازی را ببینم.

پیش از آغاز مسابقه ناظر بازی که با این صحنه روبرو شد، با حالتی بر افروخته از عکاسان و فیلمبردارها خواست تا از این صحنه فیلم یا عکس تهیه نکنند و در ادامه وقتی دید دوربین ۹۰ درحال فیلمبرداری است از یگان ویژه مستقر در ورزشگاه خواست تا دوربینی که در حال فیلمبرداری بود را از زمین مسابقه به بیرون هدایت کنند. تصویربردار نود که حاضر به ترک ورزشگاه نبود، پس از آنکه با اصرار ماموران مستقر در حال ترک ورزشگاه بود با جمله عجیب دیگری از سوی رفعتی مواجه شد. ناظر بازی در حین خروج آنها طوری که خبرنگاران حاضر بشنوند گفت: دیدید که هرکاری دلم بخواهد انجام می دهم.

دیدگاه تان را بنویسید