تصادف مرگبار پراید و تریلی در پلدختر + عکس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از برخورد مرگبار دو خودروی پراید و تریلی در محور پلدختر به سمت زانوگه خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، صارم رضایی با اعلام این خبر اظهار کرد: در برخورد تریلی و دو خودروی پراید با هم در محور پلدختر به سمت زانوگه مابین روستای توه خشکه و کارخانه گچ راننده تریلی به علت سوختگی شدید در دم جان باخت و سرنشینان هر دو پراید نیز به شدت مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه به محض دریافت خبر دو تیم امدادی از پایگاه امداد جاده‌ای بلوران به همراه پایگاه رومشگان به محل حادثه اعزام شدند، گفت: راننده یکی از خودروهای پراید که گیر کرده بود توسط عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر و با استفاده از خودروی ست نجات (قیچی،‌ جک و فک) با تلاش و سرعت عمل نیروهای امدادی از خودرو بیرون کشیده و به مراکز درمانی منتقل شد.

رضایی در ادامه خاطرنشان کرد: دو نفر دیگر از مصدومین پراید نیز پس از انجام کمک‌های اولیه توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: همچنین در محور بروجرد_ اراک(پیچ زینعلی) واژگونی خودروی تریلی را داشتیم که بعد از دو ساعت رهاسازی، توسط پایگاه امداد و نجات جاده‌ای زالیان هلال احمر راننده با کمک اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی با بیان اینکه رعایت قوانین و پرهیز از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی نقش مهمی در کاهش تصادفات دارد، اضافه کرد: با توجه به شروع بارش‌ها در استان رانندگان ضمن رعایت علائم رانندگی از هرگونه شتاب و عجله خوداری کنند.

رضایی گفت: همچنین شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ملی ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند، چراکه جمعیت هلال احمر بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به هموطنان است.

دیدگاه تان را بنویسید