سهیلا جلودارزاده عنوان کرد؛

پیشنهاد سهیلا جلودارزاده برای نحوه ورود زنان به ورزشگاه

عضو فراکسیون زنان مجلس معتقد است استفاده از مأموران برای ممانعت از ورود زنان با گریم مردانه به ورزشگاه، جامعه را به چالش‌های بیهوده کشاندن است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سهیلا جلودارزاده، نماینده تهران با اشاره به استفاده از مأموران انتظامی زن در ورودی ورزشگاه آزادی برای جلوگیری از حضور بانوان تماشاگر در استادیوم گفت: صرف انرژی و وقت برای این موضوع در شرایطی که حضور زنان در ورزشگاه‌ها به یک مطالبه تبدیل شده، دون شأن بانوان ایرانی است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: به جای ایجاد بگیر و ببند برای مردم اگر زمینه‌های جلب و توسعه مشارکت و استفاده همگانی از امکانات عمومی فراهم شود، بسیار موفق‌تر خواهیم بود تا اینکه این امکانات را به دلخواه و مطابق خوشایند طبقه خاصی مصرف کرده و مردم را از حقوق حقه‌شان محروم کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره حضور دختران با قیافه مردانه در ورزشگاه گفت: چرا باید دختران ما مجبور شوند برای دیدن بازی‌های ورزشی مورد علاقه خود لباس‌های مردانه بپوشند یا تغییر قیافه دهند؛ این کار، جامعه را به چالش‌های بیهوده کشاندن است.

حضور خانم‌ها در ورزشگاه‌ها با نصب یک تابلو شدنی است

جلودارزاده با تاکید بر اینکه باید امکانات حضور خانم‌ها در ورزشگاه‌ها فراهم شود، تصریح کرد: باید تماشاگران به صورت خانوادگی حضور داشته باشند تا مسائلی از این دست پیش نیاید؛ همچنان که سینما و تئاتر می‌روند.

عضو فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه بستر خاصی برای حضور خانم‌ها در ورزشگاه‌ها لازم نیست، گفت: فقط کافی است بر روی یک در، تابلوی "ورودی خانوادگی" بزنند؛ این امر صرفا به یک اراده نیاز دارد و مسئولان به جای پافشاری روی تعصبات خاص بهتر است برنامه‌ریزی کنند.

روز گذشته پیش از برگزاری بازی پرسپولیس و الدحیل نیروهای انتظامی خانم جلوی ورزشگاه آزادی مستقر شدند تا کنترل دقیقی برای جلوگیری از ورود زنان با گریم مردانه انجام دهند.

دیدگاه تان را بنویسید