پنج وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جهان

صعود ناصرپور، ساروی و میرزازاده به نیمه نهایی کشتی فرنگی جوانان جهان

در جریان رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جهان در اسلواکی، ۳ نماینده ایران راهی نیمه نهایی شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان از ظهر امروز (دوشنبه) به وقت ایران در شهر ترنوا کشور اسلواکی آغاز شد که طی آن نمایندگان پنج وزن نخست ایران به مصاف رقبای خود رفتند.

نتایج ۵ فرنگی کار ایران تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا ناصرپور در دور اول به مصاف سیلاگاوا از گرجستان رفت و با نتیجه ۸ بر صفر حریف را شکست داد. وی در دیدار بعدی و در مرحله یک هشتم نهایی نیز سفرشایف از روسیه را ۷ بر صفر شکست داد و به یک چهارم نهایی رسید. ناصرپور در این مرحله نیز ۵ بر ۴ از سد فلورین تیتا از رومانی گذشت و راهی نیمه نهایی شد. وی برای رسیدن به فینال باید از سد نورتازین یولو از قرقیزستان عبور کند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم بهرام معروف‌خانی در دور اول به مصاف محمد از مصر رفت و با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب حریف شد. وی باید منتظر فینالیست شدن این حریف مصری باشد تا بتواند در گروه بازنده‌ها به مبارزاتش برای رسیدن به رده بندی ادامه دهد.حریف مصری پس از شکست معروف‌خانی برابر حریفان خود از گرجستان و مجارستان صاحب برد شد و به نیمه نهایی رسیده و در صورت شکست حریف هندی به فینال می‌رسد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم شاهین عفیفی در دور اول به مصاف محموداف از قرقیزستان رفت و با نتیجه ۱۰ بر یک شکست خورد و با توجه به شکست حریف قرقیز در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کشتی گیر روس، عفیفی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۸۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور اول با تچکاسلیدز از گرجستان کشتی گرفت که در نهایت توانست با نتیجه ۱۰ بر ۳ از سد حریف بگذرد. وی در دور دوم نیز یاراشویچ از بلاروس را برد و راهی یک چهارم نهایی شد. ساروی در این مرحله برابر آلکس ژوک از مجارستان با نتیجه ۶ بر یک پیروز شد و راهی نیمه نهایی شد. ساروی برای رسیدن به فینال باید از سد لیا ارمولنکو از روسیه بگذرد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول رودرروی بوزکورت از ترکیه قرار گرفت و با نتیجه ۴ بر یک پیروز شد. وی در مبارزه دوم نیز ۱۰ بر یک ممدوف از آذربایجان را برد و راهی یک چهارم نهایی شد. میرزازاده در این مرحله برابر فرانز ریچتر از آلمان پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.

میرزازاده برای رسیدن به فینال باید از سد بکا ماکاریدزه از گرجستان عبور کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید