درخواست شهید لقمانی از خانواده اش چه بود؟

داریوش هم مانند بسیاری از هم سن و سالانش در اوج جوانی در آزمونی بزرگ شرکت کرد و توانست با سربلندی آن را با خون پاکش به انتها برساند. او چند بندی را به عنوان وصیت از خود به جای گذاشته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس: سال 48 بود که داریوش به دنیا آمد و سال ها بعد از رزمندگان لشکر 10 سید الشهدا(س) شد تا در عملیات والفجر 8 در فکه به فیض شهادت نایل آید. او در وصیت نامه اش چنین آورده است:

«با عرض سلام به پیشگاه حضرت ولی‌عصر امام‌زمان(عج) و نایب برحقش امام خمینی و با عرض سلام و درود به مجروحین و معلولین و با عرض سلام خدمت مردم حزب‌الله و مردم شهید پرور ایران.

اول از همه باید از پدر و مادر عزیزم تشکر کنم برای اینکه در طول این چند سال برای من زحمت کشیده‌اند و مرا به این سن رسانده و تا این سن من را در راه خدا تربیت کردند تا در راه خدا و در راه اسلام قدم بردارم و امیدوارم که خداوند این خدمت کوچک را در راه اسلام از من قبول کند. امیدوارم که در این سن که عمرم دیگر به پایان رسید از من راضی باشید و خواهش دیگری که از شماها دارم از شما می‌خواهم که در مرگ من گریه نکنید. من می‌دانم که این کار برای شماها مشکل است ولی ای پدر و مادر عزیز من می‌خواهم که با مرگ من دشمن شاد نشود و اگر گریه هم کردید برای مظلومیت آقا ابا‌عبدالله الحسین(ع) گریه کنید و تقاضای آخری که از شماها دارم این است که در هر حالی و در هر وضعی که هستید دست از پیروی از امام و پیروی از دین اسلام برندارید.

و شما ای مردم سعی کنید که با عمل صالح انجام دادن و با کمک کردن به افراد ضعیف و با یاری دادن امام امت آخرت را برای خود بخرید تا ان‌شاءالله خداوند شماها را از کسانی قرار دهد که اعمالشان دست راست آنها باشد و جزء بهشتیان باشید.

و تو ای خواهر من با حجاب خود مشت محکمی به دهان ضد انقلاب و منافقین بزن و سعی کن که همیشه زینب‌وار زندگی کنی. و تو ای برادر عزیزم از تو می‌خواهم که تو هم پیرو امام عزیزمان باشی و تا وقتی که دین اسلام و مملکت خود احتیاج به جانباز و رزمنده دارد حتماً برای کمک کردن به رزمندگان و مملکت خود پیش قدم شو و در راه اسلام خدمت کن و امیدوارم که بعد از من تو راه من را ادامه بدهی.

و خواهش دیگری که از خانواده خود و دوستان خود دارم این است کسانی که بی‌حجاب هستند و ضد انقلاب هستند دوست ندارم که در مراسم دفن و ختم من شرکت کنند و از شماها می‌خواهم که جلوی آنها را بگیرید و با آنها صحبت کنید بلکه ان شاءالله خداوند آنها را به راه راست هدایت کند.

و در آخر از دوستان و برادران بسیج مسجد امام جعفر صادق (ع) بابت کارهایی که می‌کنند تشکر می‌کنم و امیدوارم که همیشه جلوی ضد انقلاب و منافقین و کسانی که به این انقلاب ضربه می‌زنند بایستند و وحدتی که با هم دارند آنها را سرنگون کنند.

و در آخر برای دوستان و آشنایان خود پیام تمام کسانی که در راه خدا جان می‌دهند و می‌گویند آنها که جز برای رضای خدا به پیکار نمی‌ایستند عاقبت با قلبی آکنده از عشق با سینه‌ای خونین و سری شکافته به سوی معبود خود می‌شتابند و رسیدن به مقصود برایشان چه آسان است که خود می‌دانند خدای گونه شدن چه لذتی دارد: خدایا به مظلومیت امام حسین(ع) قسمت می‌دهم که رهبر عزیزمان را تا انقلاب حضرت مهدی (عج) حفظ فرما.

بنده حقیر خداوند داریوش لقمانی 1364/11/27»

 

 

دیدگاه تان را بنویسید