آریزو۶، رقیب برای پرفروش های بازار + عکس

این روزها چینی ها به سرعت در حال رشد و حرکت و رقیب تراشی برای بزرگان بازار خودرو هستند تا با استفاده از مزیت های خود بتوانند سهم بیشتری از بازار را کسب کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، استفاده از نیروهای مجرب از تیم های بزرگ مهندسی و طراحی بین المللی و از سوی دیگر مزیت نیروی کار که به کاهش قیمت می انجامد در کنار روند سریع انتقال تکنولوژی و ارتقاء کیفیت موجب شده تا زنگ خطر برای بسیاری از بزرگان صنعت خودرو به صدا درآید.

به تازگی خبر از معرفی یک سدان لوکس و خانوادگی توسط چری شنیده می شود که همزمان با تولید و عرضه در کشور چین، توسط شرکت مدیران خودرو نیز راهی بازار ایران خواهد شد تا به تقاضای لوکس سواران بازار داخلی پاسخ دهد.

اما ببینیم چری آریزو6 قرار است به جنگ کدام خودروها برود؟ حال این برند چینی آن قدر قدرتمند شده که در وسط میدان برای بسیاری از بزرگان اعلام جنگ می کند.

در بازار ایران با توجه به توقف واردات خودروهای وارداتی، قیمت غیر منطقی و غیر قابل دسترس آنها در کنار شرایط مشابه برای خودروهای مونتاژی ژاپنی-کره ایی و اروپایی، آریزو6 با توجه به مشخصه های خود به خوبی می تواند سهم بالایی از این بازار را کسب کند.

در اصل آریزو6 می تواند به جنگ خودروهای پر فروش و خوش سابقه بازار مانند هیوندای النترا، سوناتا، کیا سراتو، اپتیما و رنو تالیسمان برود، گرچه نباید از نظر دور داشت که آریزو6 به لحاظ آپشن های اصلی و کاربردی و طراحی چیزی از رقبای مطرح خود کم ندارد.

آریزو6

طراحی داخلی آریزو6 از خودروهایی بسیار لوکس چون آئودی A6 و محصولات لندرور-رنجرور الگو برداری شده و کاملا حس یک خودروی بسیار لوکس را به شما القاء می کند و نور پردازی داخلی، حس کابین محصولات مرسدس بنز را ایجاد می کند.

طراحی داشبورد بسیار مشابه طراحی آئودی با حفظ تشابه جزئیات است که کاملا مدرن می باشد و همچنین پوشش سفید رنگ روی داشبورد به شما حس محصولات لندرور-رنجرور را می دهد.

از سوی دیگر طراحی خارجی این خودرو ما بین خودروهایی چون هیوندای النترا و سوناتا است که می تواند محصولات هر دو سگمنت را به چالش بکشد.

طراحی خودرو آریزو 6 خاص و مدرن است که از این بعد از زبان روز طراحی پیروی می کند و به همین لحاظ طراحی این خودرو را می توان نقطه قوت آن نامید.

موتور توربو 1.5 لیتری که به خوبی آزمایش خود را پس داده همراه با گیربکس CVT 9 سرعته جدید چری، شتاب و عملکرد مناسبی را به همراه دارد که می تواند با برخی رقبای کره ای خود به راحتی رقابت کند.

آریزو6 دارای لیست کاملی از امکانات ایمنی و رفاهی است که از مهمترین آنها می توان به 6 عدد ایربگ( جلو-جانبی-پرده ایی )، سیستم پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل ضد لغزش، کنترل سربالایی، فرمان برقی، دوربین 360 درجه، سیستم ترمز دستی برقی، اتو هلد و ... اشاره کرد.

این محصول می تواند با خودروهای لوکس بازار به راحتی و بدون هیچ کاستی رقابت کند، در مجموع آریزو 6 با توجه به شرایط بازار در مقایسه با خودروهای وارداتی هم سطح با قیمت غیر معقول، قطعا ارزش خرید را خواهد داشت و می تواند انتخابی معقول قلمداد شود برای مشتریانی که طالب یک خودروی لوکس و خانوادگی هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید