مشکل مهدی ترابی حل شد/ حکم کمیته به زودی اعلام می شود

حکم پرونده پیچیده مهدی ترابی در کمیته تعیین وضعیت ابلاغ و به زودی اعلام رسمی می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان لیگ برتر در فصل جاری با پرونده‌های زیادی درگیر بوده و هست که شاید مهم‌ترین و پیچیده‌ترینِ آن مربوط به مهدی ترابی باشد که با شکایت چند جانبه تراکتورسازی، سایپا و پرسپولیس از هم همراه بوده و هرکدام از این 3 باشگاه به نوعی خود را در خصوص پرونده انتقال این بازیکن محق می‌دانستند. شاید یکی از دلایل طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده مذکورهم همین مورد باشد.

با این وجود زمان زیادی تا پایان موعد مقرر از سوی کمیته تعیین وضعیت برای اعلام رای نهایی در خصوص وضعیت ترابی نمانده و حکم مورد نظر ابلاغ و طی چند روز آینده رسانه‌ای خواهد شد. با وجود اینکه این حکم هنوز به شکل رسمی اعلام نشده ولی شنیده‌ها از نزدیکان فدراسیون و منابع موثق تا حدودی این رای را شرح داده‌اند.

طبق شنیده‌های ما، در این حکم شکایت باشگاه تراکتورسازی و محق بودنش نسبت به جذب مهدی ترابی رد شده و این بازیکن برخلاف ادعای مسئولان تراکتورسازی متعلق به این باشگاه نمی‌باشد.

از طرفی در شکایت باشگاه سایپا از تراکتورسازی و مهدی ترابی مبنی بر مذاکره غیرقانونی با بازیکنی که تحت قرارداد تیم دیگری است، حق به این باشگاه داده شده و ترابی و تراکتورسازی به دلیل تخلف ذکر شده با جریمه مواجه خواهند شد.

بدین ترتیب با تایید محق بودن باشگاه سایپا، بحث تراکتوری شدن ترابی منتفی و از قرار معلوم، انتقالش به پرسپولیس در پنجره زمستانی طبق قراردادی که امضا شده بلا مانع خواهد بود و این بازیکن ملی‌پوش از نیم فصل دوم به جمع شاگردان برانکو اضافه خواهد شد. باشگاه پرسپولیس شماره 9 را برای این بازیکن در نظر گرفته و امید زیادی به درخشش ترابی در ترکیب خود دارد.

دیدگاه تان را بنویسید