واکنش هنرمندان به درگذشت ستاره سینما+ تصاویر

سعید کنگرانی بازیگر سینمای پیش از انقلاب ،امروز ظهر 23 شهریور ماه در بیمارستانی در تهران از دنیا رفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هنرمندان نسبت به فوت سعید کنگرانی عزیز واکنش نشان دادند. در زیر واکنش هنرمندان از نظرتان می گذرد.

شیلا خداداد

شیلا خداداد با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: سعید کنگرانی عزیز درگذشت…خیلی متاسفم …خیلی حیف شد

 

 

 

ایرج نوذری 

ایرج نوذری با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: مظلوم‌ترین بازیگر ایران روحش شاد’یادش گرامی سعید کنگرانی عزیز خیری در این سالها نبردی آرامش ابدی رو خواستارم برات بزرگمرد

 

 

 

 

پرستو صالحی

پرستو صالحی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: خورشید نتاب، نتاب انقدر تابیدی … هنوز پاییز نشده چه برگریزانی… عزت الله انتظامی، محمد عبادی، حسین عرفانی و امروز سعید کنگرانی … خیلی وقته فهمیدم اینکه به آدم میگن الهی پیر شی دعا نیست، نفرینه نه به خاطر پیری به خاطر اینکه دونه دونه مرگ عزیزانت رو می بینی، مرگ خاطره ها و خاطره سازان زندگیت رو ، مرگ اونایی که همه ی حس های قشنگ زندگیتو مدیونشونی … سعید خان خیلی زود بود … روحت شاد یادت جاودان

 

 

 

 

پرویز پرستویی در اینستاگرام نوشت: «سعید کنگرانی هم درگذشت ! درگذشت ایشان را به خانواده محترم‌ و دوستدارانش و جامعه هنری تسلیت عرض میکنم.»

پرویز پرستویی

 

پیام تسلیت رامبد جوان هم کوتاه بود: «سعید کنگرانی درگذشت. تسلیت به جامعه هنر.»

رامبد جوان

 مهناز افشار هم در این باره نوشت‌: «سعید کنگرانی هم رفت. چقدر غم‌انگیز.»

پیام تسلیت مهناز افشار

عبدالله اسکندری چهره‌پرداز مشهور سینمای ایران از سعید کنگرانی به عنوان رفیق زمان «دایی جان ناپلئون» نام برد و نوشت: «رفیق زمان دائی جان ناپلون هم پرکشید. روحش شاد»

عبدالله اسکندری

کامبیز دیرباز هم کنگرانی را مظلوم‌ترین آکتور سینمای ایران توصیف کرد و نوشت: «مظلومترین آکتور سینمای ایران از میان ما رفت.
، خدا میدونه هفته پیش چقدر ذوق کردم که شنیدم قراره دوباره جلوی دوربین هنرنمایی کنید جناب کنگرانی. روحتان در زیباترین نقطه ابدیت آرام باد.»

پیام تسلیت کامبیز دیرباز

این‌ها تنها نمونه‌هایی از واکنش گسترده هنرمندان به درگذشت سعید کنگرانی بود از دیگر چهره‌هایی که درگذشت او را در اینستاگرام تسلیت گفتند می‌توان به مهران احمدی، باران کوثری، تهمینه میلانی و بهاره رهنما اشاره کرد. 

«رضا موتوری»، «دایره مینا»،«سرایدار»،«دایی جان ناپلئون»، «پرواز در قفس»، «فصل خون» (۱۳۶۰) و… از جمله فیلم‌های مرحوم سعید کنگرانی بود.

کنگرانی در سال ۱۳۶۷ ایران را ترک کرد. یک سال در دبی اقامت گزید و سپس به کالیفرنیا در آمریکا رفت و به مدت ۱۶ سال از ایران و بازیگری حرفه‌ای دور ماند. وی پس از بازگشت به ایران در فیلم سینمایی «ازدواج به سبک ایرانی» ایفای نقش کرد.
او اخیرا در تئاتری به نام «نیرنگ اورنگ» در تماشاخانه سنگلج به ایفای نقش پرداخت.

 

دیدگاه تان را بنویسید