سرجیو: فریاد زدم تا بازیکنانم از خواب بیدار شوند

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان، گفت: مقابل تراکتورسازی پیروزی عالی به دست آوردیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پائولو سرجیو بعد از پیروزی در دیدار مقابل تراکتورسازی در جام حذفی در نشست خبری، گفت: بازی خیلی سختی بود. پیروزی بسیار عالی به دست آوردیم.

وی افزود: مقابل تیمی بازی می‌کردیم که یک گروه محکم و مستحکم بودند. مربی بسیار خوب و با تجربه‌ای دارند و حتی دو بازیکن ملی پوش خود را روی نیمکت نشانده بودند. تمام این مسائل ارزش این برد را بیشتر می‌کند. در مورد بازی باید بگویم باهوش و منطقی بازی کردیم. می‌توانیم از این هم بهتر شویم. در مواقعی کنترل بازی را از دست دادیم. احساس کردم بازیکنان ما از لحاظ روانی افت کردند. در تایم استراحت بازی فریاد زدم و به بازیکنان گفتم از خواب بیدار شوید. تیم ما مستحق این برد را داشتند. نیاز به پیروزی بیشتر داریم. باید حواسمان باشد وقتی گل می‌خوریم تمرکزمان را از دست ندهیم و نباید افت کنیم.

سرجیو یادآور شد: در خاتمه صحبتم باید بگویم که بازیکنان در رختکن به من گفتند در نیمه دوم هواداران به ما دشنام و فحش دادند. به هواداران می‌گویم امسال کار بسیار سختی داریم. پولی که دیگران دارند را ما در اختیار نداریم. مهره‌های بسیار زیادی را از دست دادیم و با این قیمت دلار نمی‌توانیم بیشتر خرج کنیم. کار جدی می‌کنیم و نگاهمان در آینده به جوانانی است که می‌توانند به ما اضافه شوند. نیاز به حمایت هواداران در کنار خودمان داریم. اگر اینطور رفتار کنند سال بسیار سختی را خواهیم داشت. فکر نکنم کسی دوست داشته باشد نفت آبادان سقوط کند پس باید با هم بجنگیم همه ما با هم یک تیم هستیم و باید جدی و سخت کار کنیم. امیدوارم هفته آینده هواداران به حمایت ما بیایند.

سرمربی نفت آبادان در در ادامه در مورد عملکرد محمد غبیشاوی در دیدار مقابل نفت آبادان، خاطرنشان کرد: هر بازیکنی که در گروه ما است می‌تواند در زمین فیکس باشد. او این شانس را در بازی با سپیدرود به دست آورد و در آن مسابقه هم عملکرد خوبی داشت. در واقع ما از کار او خوشحال و راضی بودیم. این جوان باید آرام آرام پیش برود و پایش روی زمین باشد. یعنی دچار غرور نشود.

سرجیو در مورد اینکه یک بازگشت بسیار رویایی در این مسابقه داشتند، گفت: بعد از چند بازی یک برد خوب به دست آوردیم. فکر می‌کنم این برد یک انرژی مثبت را برای تیم ما به ارمغان آورد. به همه بازیکنان اطمینان داریم. به من می‌گفتند چرا به بازیکنان جوان بیشتر بازی نمی‌دهیم. قبلا هم گفتم باید صبر کرد. باید به بازیکنان اطمینان بدهم که خوب کار می‌کنند. ما این مجموعه را داریم. به حمایت همه نیاز داریم تا تیم پیشرفت کند و به اهدافمان در لیگ برسیم.

دیدگاه تان را بنویسید