رونمایی از پوستر مبارزه علی اکبری و واخائف+ عکس

سازمان acb با رونمایی از پوستر مبارزه علی اکبری و واخائف از قطعی شدن این دیدار در ۱۹ آبان خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس، جدال امیر علی اکبری مبارز ایرانی با مهمت واخائف دارنده کمربند قهرمانی سنگین وزن از روسیه برای ۱۹ آبان ماه قطعی شده است و علاقمندان می توانند بلیت این مبارزه را که به مبارزه اصلی (Main Event) معروف است و در شهر مسکو برگزار خواهد شد را خریداری کنند. 

علی‌اکبری با برتری هفته گذشته خود برابر اومیلانژوک لهستانی به صدر جدول رده بندی سنگین وزن های سازمان ACB رسید و اکنون تنها یک قدم تا رسیدن به کمربند قهرمانی فاصله دارد و آن هم شکست دادن واخائف روس است. این مبارز روسی در جدال هفته گذشته خود کری های زیادی برای علی اکبری خواند و حتی بعد از بازی علی اکبری با حریف لهستانی، کمربند قهرمانی خود را به رخ علی اکبری کشید و شیطنت هایی در فضای مجازی داشته است.

سازمان ACB در حالی از قطعی شدن این دیدار خبر داده که ورزشکار ایرانی در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد از ناجیه پا با ناراحتی روبرو است و ممکن است در این مبارزه حاضر نشود. هرچند مربی علی اکبری بعدها اعلام کرد که این مبارزه برگزار خواهد شد.

امیرعلی اکبری قهرمان سابق کشتی فرنگی بعد از حضور در رشته رزمی MMA تاکنون ۱۰ مسابقه داشته که در ۹ دیدار به برتری رسیده و رکورد خوبی از خود به جای گذاشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید