در گفت و گو با جی پلاس؛

شرط غلبه بر الدحیل از نگاه سیدجلال؟/ کاپیتان پرسپولیس: بازیکنان تاثیرگذاری در بازی دوشنبه نیستند!

کاپیتان پرسپولیس درباره دیدار تیمش مقابل الدحیل قطر گفت: برای دفاع از حیثیت فوتبال باشگاهی ایران و به خصوص پرسپولیس به مسابقه می رویم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ شاگردان برانکو ایوانکوویچ در مهم ترین دیدار خود در طول فصل جاری، دوشنبه هفته پیش رو به مصاف الدحیل می روند و در آزادی پذیرای بهترین تیم حال حاضر فوتبال قطر خواهند بود.

سرخپوشان با پیروزی نزدیک برابر نساجی قائم شهر آماده این دیدار شدند اما غایبان زیادی را برای این مسابقه خواهند داشت که دست برانکو را مقابل رقیب قطری می بندد.

پرسپولیس برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا نیاز به پیروزی با اختلاف دو گل دارد که با توجه به نمایش خوب در بازی رفت چندان دور از انتظار نیست. با این وجود رقیب یاران برانکو تاکنون هیچ دیداری را در فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا با مساوی یا باخت پشت سر نگذاشته و با کسب 9 پیروزی متوالی در آستانه خلق یک رکورد ویژه است!

سید جلال حسینی کاپیتان سرخپوشان که از آمادگی بالایی برخوردار است، دیدار تیمش مقابل الدحیل را سخت و دشوار دانسته و تنها راه مقابله با این تیم قدرتمند را اتحاد بازیکنان و حمایت هواداران تیمش می داند.

** شرط شکست الدحیل؟!

سید جلال حسینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ با بیان اینکه تیمش به یکی از سخت ترین بازی های فصل جاری رسیده، اظهار می کند: الدحیل با استفاده از بازیکنان خارجی و مربی با تجربه خود جزء قدرت های مهم فوتبال آسیا به شمار می رود. این تیم تاکنون شکستی نداشته اما ما می توانیم این را به آنها تحمیل کنیم؛ به شرطی که متحد شویم و همه پرسپولیسی ها برای یک هدف که آن هم پیروزی و موفقیت بر الدحیل است تلاش کنیم.

** هواداران حمایت کنند

او با تاکید بر اینکه تیمش بازی بسیار دشواری را مقابل الدحیل دارد، خاطرنشان کرد: کار خیلی سخت است. با حرف زدن نمی توان کاری کرد. نیاز به حمایت همه جانبه هواداران داریم تا انرژی مصاعف بگیریم و با پیروزی مقابل الدحیل گام بلندی برای موفقیت در آسیا برداریم.

** مصدومان و محرومانی که کار سرخ چوشان را سخت تر می کند!

کاپیتان پرسپولیس با اشاره به بازیکنان محروم و مصدوم این تیم گفت: ما چندین بازیکن موثر را در اختیار نداریم. حسین ماهینی، احمد نوراللهی، بشار رسن و سیامک نعمتی غایبان بزرگ ما برای این مسابقه بزرگ هستند و طبعا کارمان دشوارتر هم می شود؛ البته شاید بشار رسن به این بازی برسد. با این وجود دست از تلاش بر نمی داریم و برای دفاع از حیثیت فوتبال باشگاهی ایران و به خصوص پرسپولیس به مسابقه می رویم.

** نساجی قلدر بود و به راحتی امتیاز نداد

سید جلال حسینی به اهمیت پیروزی این تیم برابر نساجی قائم شهر اشاره کرد و افزود: مهم بود این بازی را ببریم و با خیال راحتی به مصاف الدحیل برویم. این پیروزی به آسانی به دست نیامد و کارمان سخت بود. نساجی تیم قلدری است و به راحتی امتیاز نمی دهد.

او درباره مشکلات داوری در بازی اخیر این تیم نیز گفت: داوری خوب نبود و می توانست منجر به مصدومیت و حتی باختن تیم ما شود. انتظار داریم همانطور که مسابقات رفته رفته با کیفیت تر می شود، داوری ها هم بهتر شود و به تیمی ضرر و زیان نرساند.

دیدگاه تان را بنویسید