پس از برد پرسپولیس مقابل نساجی؛

برانکو: می‌دانستیم بازی سختی است/ این دیدار باید با اختلاف 5 گل به پایان می‌رسید

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش می‌توانسته با اختلاف گل‌های بیشتری از سد نساجی بگذرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از پیروزی دو بر یک تیمش برابر نساجی گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم و از هوادارنمان تشکر می‌کنم. یک بار دیگر نشان دادیم که باید به خودمان تکیه کنیم. می‌دانستیم بازی سختی است چون نساجی تیم خوبی است. قبل از بازی با الدحیل، برد در این بازی مهم بود. می‌دانستیم نه بیرانوند و نه بشار را در اختیار نداریم. این برد می‌توانست و باید قاطعانه‌تر اتفاق می‌افتاد چون شانس‌های زیادی داشتیم. این بازی باید با ۵ گل اختلاف به پایان می‌رسید. به بازیکنانم به خاطر تلاش‌شان تبریک می‌گویم. فردا در تمرین مشخص می‌شود که وضعیت بازیکنان چگونه خواهد بود.

او در مورد حواشی این بازی و ماجرای حضور جاسوس درتمرین نساجی هم اظهار کرد: این وظیفه ما نیست. تیم‌ها هم رفتار ورزشی و هم غیر ورزشی دارند. واضح بگویم من و پرسپولیس برای خیلی‌ها مزاحم هستیم. همه دوست دارند پرسپولیس را ببرند. هم جوانمردانه و هم به روش‌های دیگر. این حق آن‌هاست که ما را ببرند. متاسفانه در این بحث ما وضعیت مشابهی با دیگر تیم‌ها نداریم. آن چیزی که مشخصه پرسپولیس است، مسابقه، جنگ و احترام به تیم حریف است.

او در مورد وضعیت بشار رسن هم توضیح داد: متاسفانه او در بازی ملی در دقیقه ۵ به خاطر مصدومیت تعویض شد. وضعیت ما خوب نیست اما تا دوشنبه فرصت هست. حیف است که او را نداشته باشیم چون در فرم خوبی قرار داشت. او روزانه دو بار برای درمان به کلینیک می‌رود. ما امیدواریم اما وضعیت خیلی جالب نیست.

سرمربی پرسپولیس در مورد تعویض ماهینی هم اظهار کرد: ماهینی از ناحیه پا احساس ناراحتی می‌کرد. از طرفی مهم‌ترین بازی ما دوشنبه است. سعی کردم او را برای بازی بعدی حفظ کنم.

برانکو در مورد داوری هم بیان کرد: شما چه فکری راجع به داوری می‌کنید؟ آیا پنالتی بود؟ من باید صحنه را دوباره ببینم. من مربی هستم و هر روز در حال داوری کردن هستم. هم خوب و هم بد، تا بازیکن را برای اینگونه وضعیت ها آماده کنم. مربیان این توانایی را دارند که خوب داوری کنند. نمی‌توانند ما را به این سادگی فریب دهند. در دقیقه سه باید یک پنالتی برای ما می‌گرفتند چون توپ به دست بازیکن نساجی برخورد کرد. اما این برای پرسپولیس کافی نیست. شاید اگر مچ دست بازیکن حریف می‌شکست داور پنالتی می گرفت.

او در مورد شرایط تیمش هم گفت: مهاجمان در برهه‌ای از زمان توپ‌هایشان گل نمی‌شود. علیپور سه گل زده است و چندین گل نزده است. برای علیپور بهتر است که توپ را به بیرون بزند تا اینکه اصلا در موقعیت قرار نگیرد. ما در تمرینات روی ضربات آخر کار می‌کنیم و مهاجمان ما زحمت می‌کشند. در این بازی هشت موقعیت گل داشتیم. همه برای قهرمانی تلاش می‌کنند و همه وقتی برابر قهرمان بازی می‌کنند، می‌خواهند بازی را ببرند. این عادی است اما باید به روش ورزشی این کار را بکنند. من به خاطر این ناراحت بودم. ما از هیچ کس کمکی نمی‌خواهیم. در این دو سه سال اخیر با زحمت خودمان به موفقیت رسیده‌ایم. نمی‌خواهم اتفاقات سه سال اخیر را آنالیز کنم.

سرمربی پرسپولیس در مورد بازی کردن تیمش با سیستم دلخواه هوادارن پرسپولیس به خاطر نبود بشار رسن هم اظهار کرد: کیفیت بازیکنان ما تعیین کننده نوع بازی ما است. وقتی با لوزی بازی می‌کردیم عده‌ای ایراد می‌گرفتند و وقتی خطی بازی می‌کردیم برخی گفتند چرا با سیستم لوزی بازی نمی‌کنید. . وضعیت بازیکنان و کادر تعیین کننده سیستم بازی ما است. ما به این سیستم ها مسلط هستیم و این نشان دهنده کیفیت ما است. سیستم ما به حریف‌مان هم بستگی دارد اما به طور کلی تیمی هستیم که خودمان را با تیم حریف تطبیق نمی‌دهیم و کار خودمان را می‌کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید